הדור הבא של סובארו אימפרזה צפוי לצאת לאוויר העולם כבר בחודש הבא, במסגרת תערוכת הרכב של ניו יורק. היום חושפת היצרנית תמונת קדימון ראשונה למכונית הסדרתית, לאחר שלפני שנה הציגה דגם קונספט בתערוכת ז'נבה.
לצד האימפרזה החדשה, חושפת סובארו גם את הפלטפורמה המודולרית החדשה שלה, שתהווה את הבסיס לאותה אימפרזה וכן לליין הדגמים העתידי שלה. הפלטפורמה החדשה, כך עפ"י התוכנית אותה מכנה סובארו "התבלטות 2020", אמורה לשמש בסיס למגוון דגמים רחב עד לשנת 2025.
הפלטפורמה החדשה עושה שימוש נרחב בסגסוגות חזקות וקלות, ושמה את יהבה בעיקר בבטיחות ובאיכויות ניהוג של הרכבים שיתבססו עליה. השימוש בחומרים מתקדמים יותר איפשר לסובארו להקשיח את הפלטפורמה ב-70 עד 100% ובכך גם להגדיל את ספיגת האנרגיה של הפלטפורמה ב-40% יחד עם האפשרות להמשיך ולשפר את יכולת ספיגת האנרגיה בעתיד בקלות יחסית באמצעות שילוב חומרים מתקדמים נוספים שיפותחו בהמשך.
יתרונות נוספים של הקשחת הפלטפורמה הם שיפור הנוחות, בזכות היכולת לספוג שיבושים גדולים יותר מבלי לעוות את השלדה; ולהקטין את כמות הרעידות והרעשים החודרים לתא הנוסעים.
בנוסף, מרכז הכובד של הפלטפורמה החדשה נמוך ב-5 מ"מ ביחס לזה של "הדגמים הנוכחיים" (אולם לא מצוין לאיזה דגם ספציפי מתכוון הכתוב. פ.צ), מה שיגרום למכוניות שיתבססו עליה להיות יציבות יותר ואפילו מהנות יותר לנהיגה.
יחד עם הפלטפורמה, סובארו מציינת פיתוח של מנועים חדשים, שימשיכו להיות - כמיטב המסורת - מנועי בוקסר. היא מתגאה בפיתוח טכנולוגיות חדשות שישתלבו במנועים, כמו ניתוק צילינדרים לפי הצורך, ואפילו אפשרות של שילוב עם מערכות הנעה היברידיות ואפילו חשמליות טהורות.
שלא כמו עם הפלטפורמה החדשה שלה, סובארו שומרת על סודיות מעוררת השתאות באשר לאימפרזה החדשה, ומסתפקת באמירה שהיא עשויה להגיע לאולמות התצוגה כבר במהלך השנה הנוכחית. אנחנו נמתין בסבלנות לחשיפתה בתחילת החודש הבא.
לדגמי סובארו בישראל -
סובארו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות