סובארו XV עבר מתיחת פנים שהוצגה בתערוכת טוקיו באוקטובר האחרון, ונחתה בישראל זמן קצר לאחר מכן. כך שהדור הבא שלו עדיין נמצא די רחוק בעתיד - לפחות שנתיים, אם לא שלוש. אבל אחרי
שהציגה את האימפרזה קונספט לצד אותה מתיחת פנים, הגיע גם זמנו של ה-XV שיבוסס על אותה אימפרזה חדשה להיחשף.
סובארו XV קונספט. אחרי האימפרזה קונספט, הגיע תורו להיחשף / צילום: סובארו
לא במפתיע, ה-XV קונספט מציג קווי עיצוב דומים למדי לאלו של אותה האימפרזה קונספט. עם דור חדש לעיצוב פנסי "עין הנץ" שהפעם מעטר גם את יחידות התאורה האחוריות, ומראה כללי שלמרות שריריות מסוימת שלו, דווקא נראה מתון יותר בכל הנוגע לרמיזות באשר לכישורי שטח מאשר ה-XV הנוכחי.
סובארו לא אומרת זאת מפורשות, אבל מאוד ייתכן כי גם היא תחליט ללכת בכיוון של שאר היצרניות ולהפוך את ה-XV הבא לקרוסאובר שהוא יותר משפחתית מוגבהת מאשר רכב שטח רך.
סובארו XV קונספט. יוצא מהשטח ועולה לכביש?
ביחס לדגם הנוכחי, ה-XV קונספט גדל בכל הממדים מלבד הגובה - מה ששוב עשוי להוות רמז לכך שדגם הייצור יהיה קרוב יותר למכונית כביש מאשר לרכב שטח. אורכו 452 ס"מ (445 בדגם הנוכחי), רוחבו 192 ס"מ (178 ס"מ) וגובהו 157 ס"מ (161 ס"מ). בסיס הגלגלים גם הוא צמח ואורכו כאן הוא 267 ס"מ לעומת 263.5 ס"מ.
סובארו XV קונספט. בסיס גלגלים ארוך יותר, וגובה כללי נמוך יותר
סובארו לא מספרת מתי היא מתכננת להביא את ה-XV לייצור. היא כמובן גם שומרת על שפתיים חתומות באשר למה מהדברים שמציג דגם הקונספט יעשו את דרכם לאולמות התצוגה, אבל ממה שראינו בשנים האחרונות עם הקונספטים של סובארו, אנחנו מצפים לראות מכונית סדרתית מתונה הרבה יותר מהקונספט.
לדגמי סובארו בישראל -
סובארו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות