היצרנית היפנית מציגה עדכון קל לרכב המנהלים-סטיישן-פנאי המוכר. ההצגה של סובארו אאוטבק המחודש נערכה בתערוכת ניו-יורק, בדיוק שלוש שנים מיום חשיפתו של הדור השישי באותה התערוכה בשנת 2019. סובארו אאוטבק הגיע לישראל שנתיים וחצי לאחר חשיפתו וגם הפעם נמסר מסמלת, יבואנית סובארו בישראל, כי האאוטבק המחודש יגיע לישראל רק בעוד שנתיים.
העיצוב החיצוני שמר על המראה המוכר, כאשר החזית עודכנה עם סבכת משושה גדולה יותר, פנסים בעיצוב חדש כאשר תאורת היום-לד "יוצאת" מתוכם וחודרת אל הפגוש, שבעצמו מציג מראה חדש עם חיפויים חדשים וסבכה תחתונה הכוללת פנסי ערפל חדשים ועגולים.
מהצד, קשתות בתי הגלגלים קיבלו גם הן חיפויים שחורים חדשים וגדולים יותר. מאחור השינוי זניח וכולל עדכון לבתי נורות הערפל. מבפנים לא חל שינוי.
יחידות הנעה
בגזרת ההנעה אין חדש תחת השמש והאאוטבק העדכני ימשיך להציע את אותם המנועים שהוצגו בעת חשיפת הדור השישי.
מדובר במנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטרים המספק 182 כ"ס ו-24.3 קג"מ. לצידו יוצע מנוע מוגדש בגרסאות ה-XT וה"ווילדרנס" בנפח 2.4 ליטרים בהספק של 260 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 38.3 קג"מ.
לשני המנועים תיבה רציפה עם חלוקה ל-8 הילוכים מלאכותיים, הנעה כפולה עם חלוקת מומנט וקטורית וכמובן מערכת X-Mode לנסיעת שטח.
אביזרים ובטיחות
האאוטבק המחודש מעדכן את מערכת המולטימדיה וכעת קישוריות האנדרואיד אוטו ואפל קארפליי הינן אלחוטיות. כמו כן ברמות הגימור הבכירות תוצא מראה מרכזית דיגיטלית.
בתחום הבטיחות האאוטבק המחודש ימשיך להציע את מערכת ה-EyeSight הכוללת 2 מצלמות לטובת יצירת תמונה תלת-מימדית ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כאשר הפעם ישנה תוכנת ניהול חדשה ובגרסאות הבכירות מתווספת מצלמה שלישית במרכז, בעלת זווית רחבה יותר.
לדברי סובארו תוספת המצלמה השלישית ועדכון התוכנה מאפשרים לכלל המערכות לפעול בטווח מהירויות רחב יותר ובתנאים מגוונים יותר, כמו גם שיפור באופן הפעולה שלהן וזיהוי מוקדם יותר של דו-גלגלי והולכי רגל. עדכון נוסף כולל יכולת סיוע אקטיבית לנהג בתמרוני חירום והתחמקות ממכשול או מפגיעה במהירות של עד 50 קמ"ש.
פורסם לראשונה ב- 17.04.22
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות