סובארו אסנט האמריקאי, המוכר אצלנו כ"איוולטיס" עקב זכויות בשימוש השם "אסנט" באירופה, עבר מתיחת פנים בסגנון דומה לזה שעברה סובארו אאוטבק לפני כחודשיים. העדכון נוגע לתחומי העיצוב, מערכת המולטימדיה ומערכות הבטיחות, וללא שינוי ביחידת ההנעה. מהיבואנית המקומית נמסר כי גרסתו המעודכנת של סובארו איוולטיס צפויה להגיע אלינו עד סוף השנה הנוכחית.
עיצוב
האיוולטיס המעודכן קיבל חזית חדשה הכוללת צמד יחידות תאורה בסגנון אלו של הפורסטר כאשר הן "חודרות" אל תוך הפגוש, הסבכה העליונה גדולה יותר ומגיעה כמעט עד זו התחתונה וממנה נמתח פס המקשר בין הפנסים, הפגוש גם הוא התחדש עם בתי פנסי ערפל גבוהים יותר בסגנון כונסי אוויר ולסבכה התחתונה נוספו גם כן שני כונסי אוויר בצידיה.
מאחור השינוי צנוע יותר, כאשר את הפנסים "המלאים" החליפו כאלו בסגנון האות C. מבפנים גם כן נשמר קו העיצוב הכללי, כאשר מסך המולטימדיה גדול יותר ואנכי.
סובארו הוסיפה רמת גימור חדשה העונה לשם Onyx (שוהם) ולמעשה מדובר בחבילת השחרה לפריטים שונים ברכב ולחישוקי 20 האינץ', לצד ריפוד בד "סטאר-טקס" דוחה מים עם תפירה ירוקה.
אביזרים ובטיחות
כמו האאוטבק, גם האיוולטיס התחדש במערכת ה-EyeSight המעודכנת אשר קיבלה מצלמה שלישית בעלת זווית רחבה. יחד עם תוכנה חדשה היצרנית מבטיחה פעולה טובה יותר בתנאי מזג אוויר שונים, זיהוי מוקדם יותר של משתמשי דרך פגיעים כגון רוכבי דו-גלגלי והולכי רגל ופעולה בטווח מהירות רחב יותר. כמו כן, למערכת נוספה פונקציית התערבות בהיגוי בתנאי חירום והתחמקות ממכשול במהירות של עד 80 קמ"ש (לדגמים המצויידים בהתרעת רכב בשטח מת).
בתחום המולטימדיה, פרט לגודלו של המסך שצמח ל-11.6" (לעומת 8" כיום) ישנן כעת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי אלחוטיות, המצלמות החיצוניות מאפשרות כעת תצוגת 360 מעלות ומבט על, ובדומה לסקודה קודיאק למשל, יושבי השורה השלישית ישמעו את הנהג טוב יותר בזכות תוספת מיקרופון בפאנל שבתקרה. הפונקציה קיימת רק בדגמים בעלי מערכת שמע מבית "הרמן קרדון".
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות