הדור הראשון של סובארו פורסטר הוצג בשנת 1997 . מאז עברה המכונית הרבה גלגולים ועדכונים. אבל כעת מכריזה סובארו מהפך. פורסטר החדשה כבר לא נראית כמו מכונית סטיישן צמחונית אלא כמו ג'יפון מודרני ואופנתי. הצמיחה המשמעותית ביותר של פורסטר 2008 היא במימד הגובה: תוספת של 11 ס"מ. המכונית צמחה גם באורך (תוספת של 7.5 ס"מ) וברוחב (תוספת של 4.5 ס"מ) והתוצאה מזכירה מאוד את האחות הגדולה, טרייבקה. גם החזית היא טרייבקה: פורסטר נושאת את אותו גריל שנמצא בטרייבקה שאחרי מתיחת הפנים הראשונה.
אבל הפלטפורמה של פורסטר היא אימפרזה, או כפי שנקראת בישראל סובארו B3. שתי המכוניות חולקות בסיס גלגלים זהה – 262 ס"מ. עבור הפורסטר זו תוספת של 9 ס"מ והמשמעות היא תא נוסעים מרווח יותר (אחד החסרונות הידועים של פורסטר היוצאת). חובבי השטח ישמחו לדעת שמרווח הגחון שופר ועומד כעת על 22.5 ס"מ מכובדים בהחלט.
באגף המנועים אין בינתיים חידושים מסעירים. מנוע בנזין 2.0 ליטר (148 כ"ס) או 2.5 ליטר טורבו (230 כ"ס). בעתיד צפויה גם פורסטר דיזל. השיווק של פורסטר החדשה בישראל החל בסוף מארס 2008.
השיווק של פורסטר החדשה בישראל החל בסוף מארס 2008 - חוות דעת מלאה: סובארו פורסטר
דגמי סובארו - סובארו ישראל
פורסם לראשונה ב- 24.03.08
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות