הימים ימי קורונה ולא ממש אפשר (או מותר) לצאת מהבית, אבל תמיד אפשר לצפות ביוטיוב ולאכול את הלב. מצאנו עבורכם ברחבי הרשת 5 סרטונים מדליקים על אנשים שהפכו את סוזוקי ג'ימני, רכב הטיולים האולטימטיבי, למשהו אחר לגמרי - מפלצת עבירות, מחנה נייד או בכלל מכונית ספורטיבית. שנתחיל?
סוזוקי ג'ימני הוא בראש ובראשונה רכב שטח, כזה שתרצו להגיע איתו לכל מקום. יש כאלו שמטיילים עם לנדקרוזר או פאג'רו, פורסים מזרון על המושבים המקופלים והולכים לישון; אבל מה עושים כאלו שיש להם ג'ימני? הסרטון הראשון כולל כמה שיפורים שיהפכו את הג'ימני שלכם למחנה נייד.
צפייה בתוכן סוזוקי ג'ימני: השיפורים הכי הכי
2. הביזון השחור
ואם כבר רכשנו רכב שטח יעודי, למה לא להפוך אותו למשהו קיצוני במיוחד? על בסיס הג'ימני בגרסת הסיירה (שלא משווקת בישראל), הכירו את הג'ימני "ביזון שחור" – עם צמיגי שטח גדולים, בתי גלגלים תפוחים, הגבהה רצינית, מוטות מיצבים וגם לא מעט תאורות לד.
צפייה בתוכן סוזוקי ג'ימני: השיפורים הכי הכי
3. משלושה יוצא אחד
את הג'ימני הרגיל בחנו כבר, רשימת שיפורי השטח כמעט בלתי נגמרת, אז איך נדע מה הג'ימני שהכי מתאים לנו? החבר'ה ב-Unseald 4X4 ערכו מבחן השוואתי בין ג'ימני סטנדרטי לגמרי, אחד משופר קלות וג'ימני נוסף שעבר שיפור מקיף לשטח. האם ההבדלים באמת כאלו גדולים?
צפייה בתוכן סוזוקי ג'ימני: השיפורים הכי הכי
4. ג'ימני? מרצדס!
כשנחשף הדור החדש של הג'ימני התגובות ברשת געשו ודיברו על הדמיון ל-G קלאס האייקוני של מרצדס. זמן קצר לאחר מכן קיטים להתאמה אישית החלו לצוץ. אז אם בא לכם להפוך את הג'ימני שלכם ל-G קלאס או אפילו לדיפנדר, כל שנשאר לכם הוא להזמין קיט מתאים.
צפייה בתוכן סוזוקי ג'ימני: השיפורים הכי הכי
5. ג'ימני מירוצים
ולסיום, הג'ימני כידוע מציג יכולות אדירות בשטח, אבל על הכביש הביצועים שלו פחות מרשימים ויש כאלו שירצו לקבל ממנו קצת יותר. וכשאנחנו אומרים "יותר" אנחנו לא מתכוונים לשיפור בזוויות הגישה או מרווח הגחון, אלא בשיפור ביצועי המנוע וההתנהגות, עם טאצ' עיצובי ספורטיבי ומנוע שמייצר לא פחות מ-200 כ"ס.
בדקתי את כלל המאפיינים הטכניים, כולל מחירים, והגעתי חד משמעית למסקנה שלמרות כל הרעש, כשמדובר בנהיגת שטח, הגימני אוכל את כולם , לא בזכות הכח אלא בזכות הזויות המטורפות שלו. וגימני סיירה הוא בכלל מטאור. החלטתי לקנות גימני . הכי כדאי והכי משתלם.