הדור הנוכחי של סוזוקי ויטרה הוצג ב-2015 וכעת הוא עובר מתיחת פנים של אמצע החיים. בסוזוקי מציינים כי הויטרה המחודש השתדרג מבחינה מכאנית בנוסף לעדכוני העיצוב שבוצעו בדגם.
סוזוקי יציעו בויטרה שני מנועי בנזין מוגדשים. האחד בנפח 1.0 ליטר בעל הספק של 111 כ"ס, וספק אם הוא יגיע לישראל. המנוע השני, המוכר לנו מהקרוסאובר, יהיה בנפח 1.4 ליטר בעל הספק של 140 כ"ס ויחליף את מנוע ה-1.6 ליטר הותיק.
גרסאות ה-1.0 ליטר עם הנעה כפולה יהיו זמינות עם תיבה ידנית. נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים יפורסמו בסמוך להשקה הרשמית.
עיצוב
הויטרה המחודש קיבל עיצוב חדש לגריל ולחלקו התחתון של הפגוש הקדמי. בחלקו האחורי של הרכב נמצאות יחידות תאורה בעיצוב חדש עם תאורת לד. כמו כן, נוספו שני צבעים חדשים לבחירה וישנו עיצוב חדש לחישוקים הקלים.
פנים הרכב השתדרג גם הוא, עם חומרים איכותיים יותר לחלקו העליון של לוח השעונים וגם עיצוב חדש ללוח המחוונים עם מסך מידע צבעוני.
מערכות בטיחות
כבר כיום, בחו"ל משווק הויטרה עם מערכת בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית - שתי מערכות שלא מוצעות בישראל. במסגרת מתיחת הפנים מצטרפות גם מערכות נוספות
והן כוללות כעת שני חיישנים למערכת הבלימה האוטונומית (רק רדאר בעבר), התרעת סטייה מנתיב עם רטט בהגה, זיהוי תמרורים, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור. עדיין לא ברור מה מתוך המערכות האלו יגיע לישראל, אם בכלל.
ממכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, נמסר כי הויטרה המחודש צפוי להגיע לישראל עוד לפני סוף השנה הנוכחית.
לדגמי סוזוקי בישראל – סוזוקי
פורסם לראשונה ב- 31.07.18
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות