גם יחידת ההנעה לא השתנתה. הקרוסאובר ימשיך להימכר עם מנוע הטורבו-בנזין המוכר בנפח 1.4 ליטרים, שזוכה לסיוע של מערכת היברידית קלה. ההספק עומד על 129 כוחות סוס, המומנט הוא 24 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות בגרסת ההנעה הקדמית או 10.2 שניות בגרסת ההנעה הכפולה. צריכת הדלק המוצהרת היא 17.5 ק"מ לליטר בהנעה הקדמית או 16.4 בכפולה, תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 6 יחסי העברה בשתי הגרסאות.
הבשורה העיקרית באבזור היא שדרוג של מערך הבטיחות. אל המערכת לבלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית שהיו בדגם היוצא, נוספו כעת גם מערכת מקורית לתיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות הצד, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת עייפות.
בגרסת הכניסה, ה-GLX, הוסרה מהמפרט המראה מתכהה ומסך המולטימדיה הצטמצם מ-8.4 ל-7 אינץ' - אך כעת זהו מסך מקורי, לעומת מסך בהתקנה מקומית לפני העדכון. המפרט כולל כבעבר בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים, תאורת לד, מצלמת רוורס, הנעה בכפתור, חיישני חניה ומראות צד עם קיפול חשמלי.
גרסת ה-GLXV מגדילה את המסך ל-9 אינץ' ומוסיפה קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמות היקפיות עם תצוגת מבט על, רמקול מרכזי נוסף ודיפונים דמויי עור במושבים, בדלתות ובמשענות היד.
סוזוקי קרוסאובר 2022 - מחירים:
סוזוקי קרוסאובר הנעה קדמית GLX יעלה 139,990 שקלים
סוזוקי קרוסאובר הנעה קדמית GLXV יעלה 148,990 שקלים
סוזוקי קרוסאובר הנעה כפולה GLX יעלה 151,990 שקלים
סוזוקי קרוסאובר הנעה כפולה GLXV יעלה 159,990 שקלים
מאז הגעתו של סוזוקי קרוסאובר לישראל, עלו על הכביש 37,000 יחידות - מתוכן למעלה מ-80% לשוק הפרטי. מתוך סך הרכבים שנמכרו, 3% צוידו בתיבת הילוכים ידנית ו-48% הם מדגם הטורבו שלאחר מתיחת הפנים הראשונה, משנת 2017 ואילך. היבואנית צופה כי עד לסוף השנה ימכרו בישראל 3,000 יחידות מדגם הקרוסאובר המחודש.
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות