מחזיקים בבעלותכם סוזוקי קרוסאובר? כדאי שתגשו בהקדם למוסך. היבואנית מפרסמת הבוקר (א') קריאת שירות (ReCall) ל-14,366 מכוניות מדגם הקרוסאובר שנמסרו בין השנים 2013 ל-2016, כלומר - כל המכוניות מדגם זה שנמכרו בישראל. הסיבה לריקול, על פי הודעת היבואן, היא האפשרות שמאפייני תפירת ריפוד גב המושב אינם מתאימים ועלולים להשפיע על תזמון פתיחת כרית האוויר הצידית. לכן הנחה יצרן הרכב להחליף את ריפודי גב המושבים בכל המכוניות שיתכן ונמסרו עם ריפודי משענת מושבים קדמיים לקויים.
סוזוקי קרוסאובר / צילום: דניאל סקלי. בכותרת: מת'יו דויליצויין כי בתקופה האחרונה נעצרו המסירות של סוזוקי קרוסאובר ללקוחות שהזמינו רכב חדש, עד לתיקון הליקויים עוד במחסני היבואן.
בעלי הרכבים קיבלו בדואר את הקריאה לתיקון, ויוכלו לוודא אם רכבם נכלל ברשימה על ידי פניה לאגף השירות של היבואנית "מכשירי תנועה" או באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
את התיקון תבצע היבואנית במוסכי השירות המורשים שלה, כמובן ללא עלות מצד הלקוחות. משך התיקון - כשעתיים. על פי תקנות התעבורה, רכב שלא יבצע את התיקון לא יוכל לחדש את רשיון הרכב או לבצע העברת בעלות.
זהו לא הריקול הראשון של סוזוקי קרוסאובר. רק לפני מספר שבועות זומנו רכבים מדגם הקרוסאובר ומדגמים נוספים של סוזוקי, משנת יצור 2016, לחיזוק בורג המתלה האחורי. בשנת 2014 הוזמנו לתיקון 1,080 כלי רכב מדגם זה לטובת תיקון ליקוי ברצועת ההידוק של מיכל הדלק.
לדגמי סוזוקי בישראל -
סוזוקי
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות