בנוסף תציע סיאט גרסת FR מעוצבת עם גימור אפור-מט בשבכה הקדמית, בפגושים, במסגרות פנסי הערפל ובחיפויי מראות הצד, וכן תוצע גרסת "אקספריינס" עם גימורים מושחרים בשילוב אלומיניום. בסך הכל תציע סיאט את האטקה ב-10 צבעים חיצוניים לבחירה ועם 14 דגמי חישוקים שונים, בגדלים שבין 16 ל-19 אינץ'.
בתוך תא הנוסעים ניתן למצוא חומרי דיפון חדשים בדלתות, גלגל הגה חדש עם אופציה לחימום, לוח מחוונים דיגטלי עם ממשק משופר וגימורים באפור-מט לפתחי המיזוג ולמסגרת בורר ההילוכים. לשמשה הקדמית נוסף ציפוי שקוף שאמור לזרז את הפשרת האדים.
האטקה תוצע עם שתי מערכות מולטימדיה לבחירה, בגדלים של 8.25 או 9.2 אינץ'. המסך הגדול יותר יאפשר גם הפעלה קולית באמצעות "דיבור טבעי", כך על פי סיאט, כאשר הפיקוד הקולי יופעל באמצעות הפקודה "הולה הולה". בנוסף תציע המערכת קישוריות אלחוטית לממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. באמצעות כרטיס סים מובנה יתאפשר איתור מרחוק של הרכב על ידי כוחות הצלה במקרה של תאונה, וכן תוצע אפליקציית שליטה לנהג שתציג מידע על מיקום הרכב, תאפשר פתיחת דלתות מרחוק וכן תציג מידע על מהירות הנסיעה לבעל הרכב, במידה והרכב יהיה בשימוש של נהג צעיר.
בתחום הבטיחות זכתה האטקה לבקרת שיוט אדפטיבית משודרגת, שמקבלת מידע ממערכת זיהוי התמרורים וממערכת הניווט ומתאימה את מהירות הנסיעה לקראת עיקולים, צמתים או כניסה לשטח בנוי. בנוסף תוצע מערכת להתרעה על רכב חולף לפני פתיחת דלת ומערכת לחניה אוטומטית עם נגרר.
בתחום יחידות ההנעה יוצעו כבעבר 3 מנועי בנזין מוגדשי טורבו: מנוע בנפח 1.0 ליטר עם 110 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית בלבד, מנוע בנפח 1.5 ליטרים עם 150 כ"ס ותיבה ידנית או תיבה כפולת מצמדים, כאשר זו הגרסה שתמשיך להיות הרלוונטית ביותר לישראל, ומנוע בנפח 2.0 ליטרים עם 190 כ"ס, תיבה כפולת מצמדים והנעה כפולה.
בתחום מנועי הדיזל הוחלף מנוע ה-1.6 ליטרים הבסיסי (115 כ"ס) במנוע 2.0 ליטרים בהספק זהה, כאשר מאותו הנפח יוצע גם הספק של 150 כ"ס בשידוך להנעה קדמית או כפולה.
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות