העדכונים העיצוביים באיביזה כוללים תאורת לד מלאה כסטנדרט עם חתימת אור חדשה, עיצוב מעודכן לבתי פנסי הערפל, חישוקים בעיצוב חדש וכיתוב שם הדגם ב"כתב יד" על דלת תא המטען, בדומה לקו הדגמים העדכני של היצרן הספרדי.
רכב הפנאי הקטן ארונה עבר שינוי מעט יותר משמעותי, עם פגוש חדש שמכיל פנסי ערפל עגולים השוכנים בסמוך ליחידות התאורה הראשיות, גימורי כרום בסבכה הקדמית וגימור כסוף לחלקו התחתון של הפגוש – לטובת מראה קשוח מבעבר. בדומה לאיביזה, גם כאן מופיע כיתוב שם הדגם בכתב יד.
בשני הדגמים השינוי מבפנים משמעותי יותר. חלקו העליון של הדשבורד חדש לגמרי ובמרכזו מתנוסס מסך מולטימדיה צף וגדול מבעבר - 8.25 אינץ' במקום 6.5 בגרסאות ה"רפרנס" וה"סטייל" של האיביזה, ו-9.2 במקום 8 אינץ' בגרסאות ה-FR של שני הדגמים. פתחי המיזוג בצדדים הפכו עגולים ובנוסף זכה גלגל ההגה לעיצוב מחודש.
האיביזה תוצע כבעבר עם מנוע 1.0 ליטר מוגדש בהספק של 110 כ"ס, או עם מנוע 1.5 ליטרים בהספק של 150 כ"ס. בארונה יוצע גם כן מנוע בנפח 1.0 ליטר, כאשר התוספת החדשה להיצע היא גרסת 1.5 ליטרים שלא הוצעה בדגם עד כה (למעט מספר זעום של יחידות אשר שווקו בישראל עם תיבה ידנית בשנת הייצור הראשונה).
השדרוג המשמעותי ביותר בתחום האבזור הוא הוספת מערכת מקורית לתיקון סטיה מנתיב בשני הדגמים, שתייתר את הצורך בהתקנה מקומית של מערכת "מובילאיי". גרסאות הבסיס של האיביזה זוכות גם לקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי שלא הוצעה עד כה, כאשר בגרסת ה-FR נוספו חיישני חניה מלפנים ומצלמת רוורס. הארונה זוכה גם לתוספת של טעינה אלחוטית לסלולארי.
גרסאות ה-1,000 סמ"ק של האיביזה התייקרו ב-2,000 עד 2,500 שקלים, ומחירן יתחיל ב-97,000 שקלים. גרסת ה-1.5 ליטרים התייקרה ב-5,000 שקלים ומחירה יעמוד על 125,000שקלים.
הארונה רשמה התייקרות של 2,000 שקלים בשתי רמות הגימור של מנוע ה-1,000 סמ"ק, ומחירן יתחיל מעתה ב-117,000 שקלים. גרסת ה-1,500 סמ"ק תעלה 135,000 שקלים.
פורסם לראשונה ב- 04.11.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות