העדכונים העיצוביים בסיאט איביזה כוללים בעיקר תאורת לד מלאה כסטנדרט ובעקבותיה חתימת תאורה חדשה, עיצוב מעודכן לבתי פנסי הערפל, חישוקים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נפגוש את גופן חדש לשם הדגם בכתב יד, בדומה לזה שפגשנו במתיחת הפנים של סיאט אטקה.
רכב הפנאי הקטן סיאט ארונה, המבוסס כאמור על האיביזה, עודכן גם הוא. העיצוב החיצוני מציג כעת חזיתות שונות לגרסת ה-Xprience וה-FR כשלראשונה ישנו פגוש עם פנסי ערפל עגולים השוכנים בסמוך ליחידות התאורה הראשיות, גימורי כרום בסבכה הקדמית וגימור כסוף לחלקו התחתון של הפגוש – אלו נועדו לשם העצמת מראה השטח. לגרסת ה-FR חזית מושחרת וללא צמד פנסי הערפל העגולים. מאחור לגרסת ה"אקספיריאנס" מגלש אחורי מדומה בצבע כסוף בעוד ב-FR הוא שחור וכולל פתחי מפלט בגימור כרום. בדומה לאיביזה, גם כאן מופיע כיתוב שם הדגם בכתב יד.
בשני הדגמים השינוי מבפנים משמעותי יותר. חלקו העליון של הדשבורד חדש לגמרי ובמרכזו נפגוש סידור שונה למיקום מסך המולטימדיה שכעת הוא צף. מתחתיו נמצאים פתחי המיזוג כאשר בצידי הדשבורד הם עגולים (לעומת מלבניים בעבר) ובנוסף ישנו הגה בעיצוב חדש וגימורים בצבעים שונים בתא הנוסעים.
אבזור ובטיחות
מסך המולטימדיה בסיאט איביזה וארונה המחודשות מגיע בשני גדלים של 8.25" או 9.2" וכולל תפעול קולי בקריאת "Hola Hola" וקישוריות אלחוטיות לטלפון הנייד. כמו כן יוצע לראשונה גם לוח מחוונים דיגיטלי.
בתחום הבטיחות שדרגה סיאט את המערך הבטיחות כאשר בקרת השיוט האדפטיבית כוללת פונקציית זחילה בפקקים ומסוגלת כעת לשמור על מרכז הנתיב - מה שאומר שאם תגיע הפונקציה לישראל, המכונית לא תידרש להתקנה מקומית של מערכת מובילאיי. טווח הזיהוי של התרעת הרכב בשטח מת הוגדל ל-70 מטרים ונוספו מערכת זיהוי תמרורים ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. כמו כן נוספה מערכת חניה אוטומטית.
יחידות הנעה
קו המנועים נותר זהה ואלו הרלוונטיים לישראל כוללים את מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספקים של 95 כ"ס (17.8 קג"מ) בשידוך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים או 110 כ"ס (20.4 קג"מ) בשידוך לתיבה כפולת מצמדים עם 7 הילוכים (או ידנית עם 6 הילוכים). זאת בנוסף למנוע ה-1.5 ליטרים בהספק של 150 כ"ס (25.5 קג"מ).
פורסם לראשונה ב- 19.04.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות