- אבל בינתיים ניאלץ להסתפק במתיחת פנים קלה, בפעם השניה לדגם הזה. מבחינה חיצונית מתחדשת האיביזה בפנסים עם עיצוב מחודש (אם תצליחו לזהות), ובשני צבעים חדשים: "אפור אבני-ירח" ו"אדום צ'ילי". בנוסף יהיה ניתן לרכוש את האיביזה עם ערכות צביעה ססגוניות, הכוללות בחירת צבעים לחישוקים, לפס התוחם של הגריל הקדמי, למראות הצד ולפתחי המיזוג.
בפן הטכנולוגי מבטיחה היצרנית לשלב באיביזה מערכת מולטימדיה חדשה עם פונקציית "מירור לינק", המאפשרת הצגה של מסך הסמארטפון על גבי המסך המותקן ברכב - עם סנכרון מלא לאנדרואיד ו-iOS.
עוד בטכנולוגיה, תוצע סיאט איביזה עם מערכות בטיחות חדשות ובהן מערכת להתראת עייפות ומערכת לבלימה אוטומטית לקראת התנגשות בשטח עירוני - מערכת שכבר קיימת באחות הקטנה סיאט מי.
היצרנית הספרדיה מבטיחה גם שיפור באיכות החומרים, בנוחות הנסיעה ובהתנהגות הכביש, אך הבשורה המעניינת יותר מגיעה מאגף המנועים - שם אנו צפויים לפגוש במנועי 1,000 סמ"ק בעלי 3 צילינדרים בלבד.
בגרסה הבסיסית יציע מנוע ה-1,000 סמ"ק הספק של 75 כוחות סוס, ובתוספת מגדש טורבו הוא יצליח לנפק גם 95 או 110 כוחות סוס, בהתאם לגרסה. צריכת הדלק בגרסאות אלו מגיעה עד ל-24.3 ק"מ לליטר.
גרסה חזקה יותר תצויד במנוע בנפח 1,400 סמ"ק, גם הוא מוגדש טורבו, עם הספק של 150 כ"ס ויכולת לנתק חלק מהצילינדרים בעת הצורך על מנת לחסוך בדלק. כל המנועים, כמובן, מותאמים לתקן יורו 6 החדש.
מתיחת הפנים של סיאט איביזה תכלול את גרסאות ה-3 דלתות (איביזה SC), 5 דלתות וסטיישן, וכן את גרסאות הקופרה הספורטיביות. סיאט איביזה המחודשת צפויה להגיע לישראל לקראת הרבעון האחרון של 2015.
לדגמי סיאט בישראל -
סיאט פורסם לראשונה ב- 10.05.15
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות