סיאט איביזה קופרה נעלמה מנופי ארצנו לתקופה קצרה, אך כעת היא חוזרת לאחר שעברה מתיחת פנים - ומקבלת תג מחיר שאמור לטלטל את הקטגוריה המצומצמת של הספורטיביות הקטנות. 136,900 שקל בלבד תעלה איביזה קופרה חדשה מהניילונים, שהם 3,000 שקל פחות מפיג'ו 208 GTI (שהוזלה רק לאחרונה), כ-10,000 שקל פחות מפולקסווגן פולו GTI בגרסה המקבילה, והרבה עשרות אלפים מתחת לרנו קליאו ספורט ואבארט 500.
בגזרת העיצוב החיצוני, לא השתנה הרבה במסגרת מתיחת הפנים. ההבדלים המינוריים הם ביחידות התאורה מלפנים ובעיצוב החישוקים. מאחור בולט פתח אגזוז יחיד בצורת טרפז, ומעליו סמל הקופרה - דגל מירוצים בצבעי אדום-שחור-לבן.
כמו הפולו GTI, גם האיביזה קופרה ויתרה במסגרת מתיחת הפנים על מנוע ה-1.4 ליטר והחליפה אותו ב-1.8 ליטר. ההספק עומד על 192 כ"ס, המומנט עומד על 32.6 קג"מ ב-1,450 סל"ד, וכל העסק הזה מחובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.7 שניות, והמהירות המרבית היא 235 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת, על פי נתוני היצרן, עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.
למרות המחיר הנמוך, רשימת האבזור של סיאט איביזה קופרה עשירה למדי. המפרט כולל גג שמש חשמלי, בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה עם סנכרון לסמארטפון, חיישני גשם ותאורה, בקרת אקלים, מראה נגד סנוור, מושבי ספורט, פנסי קסנון, חישוקי "17 ובאגף הבטיחות - 6 כריות אוויר, מערכת להתראת עייפות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ונעילת דיפרנציאל אלקטרונית.
לדגמי סיאט בישראל -
סיאט פורסם לראשונה ב- 21.02.16
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות