השם סיאט טולדו זכור היטב בישראל. בתחילת שנות התשעים שווקה בשם זה משפחתית גדולה למדי, שיחידות בודדות ממנה שרדו עד היום. בתחילת שנות ה-2000 היתה הטולדו משפחתית סדאן שהתבססה מבחינה מכאנית על פולקסווגן בורה, וזכתה לפופולאריות עם גרסאות הדיזל בקרב מורי הנהיגה ובשוק המוניות. ב-2006 הגיעה הטולדו לישראל כמכונית משפחתית בעיצוב משונה, ספק מיניוואן ספק האצ'בק.
סיאט טולדו החדשה / צילומים: יצרןכעת מגיע לישראל הדור הרביעי של סיאט טולדו, שימוצב כ"משפחתית מוזלת" - בדיוק כמו האחות התאומה סקודה ראפיד. הטולדו החדשה נמתחת לאורך של 448 ס"מ, ונהנית מבסיס גלגלים של 260 ס"מ - נתונים סבירים בהחלט למכונית משפחתית. הרוחב, לעומת זאת, קטן מהממוצע ועומד על 170 ס"מ בלבד.
כמו הראפיד, גם סיאט טולדו תשווק עם מנועי 1,200 סמ"ק TSI בשילוב עם תיבה ידנית או עם מנועי 1,400 סמ"ק עם תיבת ה-DSG האוטומטית. עם המנוע הקטן תעמיד הטולדו ביצועים נאים ותאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 10.3 שניות, כאשר הגרסה החזקה יותר תקצץ 8 עשיריות השניה ותאיץ למאה בתוך 9.5 שניות קצרות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר עם המנוע הקטן או 17.2 ק"מ לליטר עם המנוע הגדול.
רשימת האבזור תהיה דומה לזו שמוצעת בגרסת ה-Elegance של סקודה ראפיד, ותכלול בין היתר מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וחיבורי AUX, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקים קלים ופנסי ערפל. בתקופת ההשקה תוצע לרוכשים גם חבילת מולטימדיה הכוללת מסך מגע בגודל 7", דיבורית בלוטות' ומצלמת רוורס בשווי של 5,000 שקל.המחירים יעמדו על 103,900 שקל לגרסת ה-1.2 הידנית או 116,900 שקל לגרסה ה-1.4 האוטומטית.
לדגמי סיאט בישראל -
סיאט
פורסם לראשונה ב- 24.06.13
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות