כחלק מהתכנית האסטרטגית שלה, הצהירה סיאט כי עד תחילת שנת 2021 תשיק 6 דגמים חשמליים והיברידיים נטענים. כחלק מאותה תכנית רמזה סיאט על רכב חשמלי לתת-המותג הספורטיבי "קופרה" וכעת חושפת גרסה היברידית נטענת (PHEV) לרכב הפנאי הגדול שלה.
סיאט טראקו PHEV ייחשף בתערוכת פרנקפורט שתיפתח ב-12 בספטמבר, בעוד הייצור יחל במהלך שנת 2020 במפעלי הקונצרן בוולפסבורג שבגרמניה. מיבואנית סיאט בישראל, צ'מפיון מוטורס, נמסר כי ייבוא סיאט טאראקו PHEV נמצא בבחינה מול היצרן. הגרסאות הרגילות של הדגם צפויות להגיע בסוף שנת 2019.
יחידת ההנעה עושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים המספק 150 כ"ס ומנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-איון בגודל 13 קווט"ש ובהספק של 116 כ"ס (85 קילוואט). ההספק המשולב עומד על 245 כ"ס ונתון המומנט המירבי עומד על 40.7 קג"מ, מה שהופך את הטראקו פלאג-אין הייבריד לגרסה החזקה ביותר של הטראקו.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.4 שניות והמהירות המקסימלית עומדת על 245 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-50 ק"מ (נתון שנמצא בשלבי בחינה אחרונים) ובשלב זה סיאט עדיין לא פרסמו את זמני הטעינה.
במקביל ליחידת ההנעה החדשה מוסיפה סיאט לטראקו את רמת הגימור FR הסמי-ספורטיבית. גרסה זו זוכה למאפייני עיצוב שונים כגון צבע חדש (אפור "פורה"), פגושים בעיצוב ספורטיבי עם גריל בגימור מט (לעומת כרום), קשתות בתי גלגלים רחבות יותר, ספויילר אחורי, חישוקי 19 אינץ' יחודיים עם אופציה ל-20 אינץ', מושבים קדמיים ספורטיביים, דוושות אלומיניום, הגה בעיצוב ספורטיבי וגם לוגו שם הדגם זוכה לכיתוב חדש בסגנון כתב יד.
כמו כן סיאט מצייינם כי נוספו מערכות חדשות לרכב כגון בקרת נגרר המסייעת בתמרוני חניה, מערכת ניווט משופרת המגיעה עם מסך ה-9.2 אינץ' של מערכת המולטימדיה ובארצות קרות תינתן גם אפשרות להניע את הרכב ולחמם את תא הנוסעים מראש,
לדגמי סיאט בישראל – סיאט
פורסם לראשונה ב- 29.08.19
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות