השינויים בעיצוב החיצוני כוללים חזית מחודשת שמזכירה את זו של ה-C3 וה-C4 החדשה. יחידות התאורה העגלגלות הפכו צרות, תאורת לד נוספה כסטנדרט ופנסי הערפל הוסטו לתחתית הפגוש. הסבכה הקדמית גדולה ואגרסיבית מבעבר עם דמוי מגן גחון חדש, הפרופיל נותר זהה אך ישנם חישוקים בעיצוב חדש ומראה שונה במעט לחלון הצד האחורי, ואילו חלקו האחורי של הרכב נותר כמעט וזהה.
מבפנים השינוי העיקרי כולל מסך מולטימדיה חדש בגודל 9 אינץ' (לעומת 7 בדגם היוצא) ובלם יד במראה שגרתי יותר.
יחידת ההנעה לא השתנתה: ה-C3 איירקרוס ימשיך להימכר עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטרים, עם הספק של 130 כ"ס ומומנט של 23.4 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית עם 6 יחסי העברה כבעבר אך הביצועים השתפרו במעט: התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה מ-9.2 ל-9.1 שניות ואילו המהירות המירבית עלתה ב-12 קמ"ש ל-195 בסך הכל.
מלבד התוספת של פנסי הלד והגדלת מסך המולטימדיה, לא חלו שינויים ברשימת האבזור - כך שה-C3 איירקרוס ימשיך להימכר ברמת הגימור המוכרת "שיין", שכוללת בין היתר כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת לחניה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי במערכת המולטימדיה, חישוקי "17 קלים, בקרת אקלים, בקרת שיוט רגילה, מראה מרכזית נגד סנוור ומראות צד עם קיפול חשמלי.
מפרט אביזרי הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות הצד, התרעת עייפות, אורות גבוהים אוטומטיים ומערכת לזיהוי תמרורים. משך תקופת האחריות עומד כבכל דגמי סיטרואן על 5 שנים או 120,000 ק"מ.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות