חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, תציע החל מהחודש הבא מיקרו-וואן שימושי במחיר תחרותי במיוחד. מסתבר שבשבילו תאלצו להפרד מתיבת ההילוכים האוטומטית
מאת: אסף סט
עודכן 09.01.23 00:00
בימים אלו נוחתת באיזורינו סיטרואן C3 פיקאסו, שהושקה בשנת 2008 בצרפת. מדובר במיקרו-וואן המבוסס על פלטפורמת הסיטרואן C3 החדשה, וכתוצאה מכך גם מזכיר במידותיו מכונית קטנה למדי.
אך אל תתנו למידותיו הצנועות להטעות אתכם - שימוש נכון במימד הגובה והקורות יוצר רכב מרווח ונעים לשהייה. קהל היעד אליו מכוונת המכונית הוא משפחות קטנות המעוניינות להתנייד בשטח עירוני, מבלי להצטופף במכונית סופר-מיני או לחפש חניה עם מכונית גדולה מדי.
כמיטב מסורת סדרת "פיקאסו" של סיטרואן, וכמו הC4 גרנד פיקאסו, לרכב יש שמשה קדמית גדולה, צג מהירות דיגיטלי הממוקם במרכז והמרחב הפנימי מנוצל היטב.לשם חיסכון תצויד המכונית בשני מנועים לבחירתכם: מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטרים המפיק 95 כוחות סוס, או מנוע דיזל בנפח 1.6 המפיק 92 כ"ס (ממש כמו בסיטרואן ברלינגו החדשה). המחיר מתחיל מ-99,990 שקלים לזה המצויד במנוע הבנזין, ו109,990 שקלים לזה המצויד במנוע הדיזל.
המיקרו-וואן החביב למראה יגיע בשלב זה אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית בעלת חמש מהירויות. באם תחשקו במכונית בסדר גודל דומה, המצוידת בתיבה אוטומטית, תאלצו להוסיף עוד 15,000 שקלים ולקנות את אחת המתחרות הישירות של הסיטרואן: סקודה רומסטר או ניסאן נוט. המיקרו-וואן הצרפתי מצויד בארבע כריות אויר, ESP, ABS, EBD, BAS וזכה בארבעה כוכבים מתוך חמישה במבחני הריסוק של EuroNCAP.
החבילה הכוללת נשמעת עשירה ובסופו של דבר, למעט הסקודה רומסטר הידנית, אין לה מתחרים של ממש בקבוצת המחיר שלה.
סיטרואן C3 פיקאסו. העיצוב מעניין אך לא יקלע לטעם של כל אחד / צילומים: יצרן
פורסם לראשונה ב- 18.07.10
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות