במסגרת מתיחת הפנים של סיטרואן C4, אנשי מחלקת העיצוב לא עבדו מאוד קשה. השינויים החיצוניים מינוריים בלבד, אך השתלת המנוע של פיג'ו 308, תוספת אבזור והורדת מחיר משמעותית - עשויים להפוך אותה מחדש לשחקן משמעותי בסגמנט המשפחתיות בישראל.
מבחינה חיצונית, חלו שינויים קלים בלבד ביחידות התאורה ונוספו נגיעות כרום בודדות. בתא הנוסעים, לעומת זאת, נוספו חומרים איכותיים יותר, וגם רשימת האבזור התרחבה. גרסת ה-Comfort, שהיא היחידה בהיצע, תימכר מעתה עם מסך מולטימדיה בגודל "7, דיבורית בלוטות', חישוקים קלים, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה.
מתחת למכסה המנוע נוכל לפגוש בסיטרואן C4 את המנוע של פיג'ו 308 החדשה. מדובר במנוע בשם Pure-Tech, עם 3 צילינדרים בנפח 1,200 סמ"ק ומגדש טורבו. ההספק עומד על 130 כוחות סוס, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.9 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 20.4 ק"מ לליטר. קבוצת הזיהום היא 4.
מאז תחילת השנה נמסרו בישראל 49 יחידות מדגמי סיטרואן C4, ואילו בשנת 2014 כולה נמסרו 264 מכוניות מדגם זה - ירידה משמעותית לאחר 603 מסירות ב-2013 וכ-1,200 מסירות בשנת 2012.
לדגמי סיטרואן בישראל -
סיטרואן פורסם לראשונה ב- 15.04.15
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות