בקצרה:
- סיטרואן C4 X היא גרסת סדאן חדשה למשפחתית המוכרת
- תציע מנועי בנזין, דיזל או חשמל
- המחיר גבוה באלפי שקלים מהמתחרות הישירות
יבואנית סיטרואן מתחילה לשווק בישראל את ה-C4 X, גרסת הסדאן של ה-C4 המוכרת. היא תשווק עם אותה שלישיית מנועים, בנזין, דיזל וחשמל, במחיר הגבוה ב-5,000-6,000 שקל ממחירה של ה-C4 המוכרת, לאחר שזו האחרונה התייקרה בעצמה בסכום של 6,000 עד 12,000 שקל. למעשה, מחירה של ה-C4 X בגרסת הבנזין גבוה ב-6,000 עד 8,000 שקלים ממחירי הכניסה של משפחתיות כדוגמת טויוטה קורולה או סקודה אוקטביה.
בהשוואה ל-C4 המוכרת, סיטרואן C4 X ארוכה ב-24.5 ס"מ (460 ס"מ) עם נתונים זהים של רוחב (180 ס"מ), גובה (152 ס"מ) ובסיס גלגלים (267 ס"מ). נפח תא המטען ב-C4 X עומד על 510 ליטרים (130+).
היצע יחידות ההנעה כולל את הטריו המוכר של הקונצרן, עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.2 ליטרים (164 אלף שקלים) ומנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים (175 אלף שקלים), שניהם עם הספק של 130 כ"ס ובשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. לגרסה החשמלית (185 אלף שקלים) הספק של 136 כ"ס וסוללת 50 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה של 358 קילומטרים. טעינה מהירה בקצב מירבי של 100 קילוואט מאפשרת את מילוי הסוללות מ-10% ל-80% בתוך 30 דקות.
שלוש הגרסאות ישווקו ברמת אבזור זהה הנקראת "Shine". זו כוללת בין היתר מסך מגע ("10) עם תמיכה בעברית, קישוריות סלולאר, תוכנת ניווט הכוללת דיווחי תנועה ועדכונים מרחוק (OTA), לוח מחוונים דיגיטלי ("5.5), חישוקי "18 קלים, חיישני חניה היקפיים, תאורת לד ותצוגה עילית. בגרסה החשמלית נוסף גם חימום לגלגל ההגה.
מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, אורות גבוהים אוטומטיים וניטור שטחים מתים במראות הצד.
היבואנית תציע את הרכב עם אחריות ל-5 שנים או 120 אלף ק"מ, וכן תעניק 3 טיפולים ראשונים בחינם. חלון שמש בגג יוצע בתשלום נוסף של 4,000 שקל בגרסה החשמלית או 6,000 שקל בבנזין.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות