בפרופיל מתחיל להתגלות ההבדל, כאשר חלקה האחורי מוארך משמעותית ובמקום זנב קטנטן ישנו תא מטען בולט וסרח עודף ארוך יותר. מאחור השינוי בולט גם כן עם יחידות תאורה גדולות החודרות אל תוך הכנפיים האחוריות, דלת תא מטען נקייה יותר, שמשה אחורית אחידה ולא מפוצלת כב-C4, ופגוש בעיצוב שונה עם דיפיוזר מעוצב ופנסי הערפל בצידיו.
בהשוואה ל-C4 האצ'בק (5 דלתות), ה-C4 X פאסטבק (4 דלתות) ארוכה יותר בכ-24 ס"מ ואורכה עומד על 460 ס"מ, רוחבה ובסיס הגלגלים זהה ועומד על 264 ס"מ שכן שתיהן מבוססות על פלטפורמת CMP הקטנה של פיג'ו-סיטרואן-אופל-DS. תא המטען גם הוא יוצא נשכר מתוספת האורך ונפחו עומד על 510 ליטרים, 130 ליטרים יותר מה-C4.
יחידות הנעה
סיטרואן C4 X תציע את אותן יחידות ההנעה המוכרות מה-C4. הגרסה החשמלית e-C4 X בעלת מנוע בהספק של 100 קילוואט (כ-136 כ"ס) -25.6 קג"מ המוכר משאר דגמי המותג. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות, חצי שניה יותר מה-C4.
הסוללה בנפח של 50 קילוואט (ליתיום-יון, 400 וולט) מאפשרת טווח נסיעה של 360 ק"מ, 10 ק"מ יותר מה-C4 וזאת בזכות מקדם גרר משופר שעומד על 0.29 Cd. בטעינה מהירה (100 קילוואט) תמתינו 30 דקות עד ל-80%, ואילו בטעינה ביתית (תלת-פאזית) תמתינו 5 שעות.
לצידה יוצעו מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטרים (3 צילינדרים) בהספקים של 100 כ"ס עם תיבה ידנית 6 הילוכים, 130 כ"ס עם תיבה אוטומטית 8 הילוכים ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטרים (4 צילינדרים), בהספק של 130 כ"ס, המשודך גם כן לתיבה אוטומטית.
אביזרים ובטיחות
ה-C4 X תציע רשימת אבזור דומה לאחות הקצרה, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה בגודל 10" עם עדכונים מהענן, מצלמת רוורס עם מבט על ואופציה למצלמות היקפיות, תצוגה עילית, כניסה והנעה ללא מפתח, ועוד.
בתחום הבטיחות ישנן את המערכות המקובלות ובנוסף בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת עם היגוי אקטיבי ומערכת זיהוי תמרורים מורחבת.
פורסם לראשונה ב- 30.06.22
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות