דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדשה בישראל: החל מ-180 אלף שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


הדור היוצא של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו זכה להצלחה נאה בישראל, ואת השנה האחרונה לחייו סיים במקום החמישי מבין המיניוואנים הנמכרים בישראל. אמנם, מרבית המכירות היו לציי רכב, בעיקר בשל תיבת ההילוכים הרובוטית שהרתיעה את הלקוחות הפרטיים. כעת מתחילה סיטרואן לשווק את הדור החדש של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו, בשלב זה עם מנוע דיזל בלבד במחירים גבוהים יחסית - אך בהמשך השנה צפויה לנחות גם גרסת בנזין במחיר תחרותי יותר.

סיטרואן C4 גרנד פיקאסו
סיטרואן C4 גראנד פיקאסו. נראה כמו משהו שהצייר הדגול היה חותם עליו / צילומים: יצרן
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדשה שומרת על מימדים דומים לזו של קודמתה, אך מבטיחה מרווח פנימי משופר. האורך והרוחב לא השתנו, עם 4.59 מ' ו-1.83 מ' בהתאמה, אך בסיס הגלגלים צמח ב-12 ס"מ וכעת הוא מתמתח לאורך של 284 סנטימטרים מרשימים. במימד הגובה נחתכו 5 ס"מ לעומת הדור הקודם, וכעת הוא עומד על 1.63 מ'.

בשלב זה, כאמור, תשווק סיטרואן C4 גרנד פיקאסו עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר, המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. המנוע מספק 150 כוחות סוס ב-4,000 סמ"ק ומומנט של 27.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד, מה שמספיק לתאוצה של 10.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת היא 22.2 ק"מ לליטר.

סיטרואן C4 גרנד פיקאסו

רשימת האבזור עשירה ביחס למקובל בקטגוריית המיניוואנים, מה שאולי עשוי להצדיק את התמחור הגבוה. כבר בגרסת ה-Comfort Pack, במחיר של 179,990 שקל, יש ברכב מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "7, חיבוריUSB + AUX, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, חיישני חניה, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר "17.

גרסת ה-Exclusive תעלה 189,990 שקל ותוסיף למפרט גם כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, פנס נייד בתא המטען וכן מגוון מערכות בטיחות חשובות שנדיר למצוא כיום ברכבים עממיים: מערכת לניטור רכב בשטחים מתים, מערכת למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירת מרחק, פנסים עוקבי פניה ומערכת לחניה אוטומטית.

ויש גם ברלינגו אוטומטית

בנוסף להודעה על תחילת השיווק של הגראנד פיקאסו, מעדכנת לובינסקי את היצע הגרסאות של סיטרואן ברלינגו הפופולארית עם גרסה רובוטית חדשה. בנוסף לגרסאות הידניות, תוצע מעתה גרסה עם תיבת 6 הילוכים רובוטית חדשה, שתשודך למנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל בגרסתו החזקה, עם 92 כ"ס. בגרסה זו מאיצה הברלינגו ל-100 קמ"ש בתוך 15.5 שניות, ורושמת צריכת דלק ממוצעת של 21.7 ק"מ לליטר. המחיר יעמוד על 164,990 שקל, תוספת של כ-15,000 שקל ביחס לברלינגו הידנית עם אותו מנוע.


לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן

פורסם לראשונה ב- 12.03.14

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה