נכון, סיטרואן C4 המחודשת לא באמת נמכרה מעולם במחיר המחירון המלא שלה, ומאז שהגיעה ארצה לפני אי אילו חודשים התנוסס מעליה ללא הפסקה "מחיר השקה" של 123,900 שקלים. אבל מחיר המחירון הרשמי היה ונותר גבוה בארבעת אלפים שקלים. היום, יורד מחירה ל-109,900 שקל.
ממש ימים ספורים לפני כניסתה לתוקף של השנה החדשה, ערכה יבואנית סיטרואן, לובינסקי, מסיבת עיתונאים בה סיפרה על תוכניותיה לשנה החדשה. בין יתר הדברים, סיפרו מנכ"ל קבוצת לובינסקי אבי צור, וסמנכ"ל המכירות ליאור הולצמן על הוזלות מספר רב של דגמים, בהם סיטרואן קקטוס ו-C1, פיג'ו 208, 308 ועוד. אולם סיטרואן C4 "דפקה נפקדות" מהאירוע ולא הוזכרה. עכשיו נראה שברור למה.
היום יצאה חברת לובינסקי במבצע גם על המשפחתית של סיטרואן, שעושה שימוש באותה יחידת הנעה כמו ב-308 של פיג'ו, מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם 130 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. בניגוד ל-308, שהיא דור חדש לחלוטין, ה-C4 היא מתיחת פנים ועדיין מבוססת על פלטפורמה ותיקה של היצרנית. לכן מחירה היה נמוך יותר מלכתחילה, אך עכשיו הוא צונח כאמור בעוד 14 אלף שקל ומגיע ל-109,900 שקלים והופך אותה לאחת המשפחתיות הזולות ביותר שניתן לקנות, בוודאי כאשר מדובר במשפחתית עם מנוע טורבו קטן ותיבה מודרנית.
סיטרואן C4 / צילום: דניאל סקלי
המחיר החדש איננו מחיר מחירון, ולובינסקי אינה מתחייבת לתאריך סיום ה"מבצע". יחד עם זאת, ההערכה היא שהמחיר הנמוך של הסיטרואן C4, יחד עם שאר המחירים הנמוכים של כל הדגמים, יישמר לפחות עד סוף הרבעון. בנוסף, ראוי לציין שלא כפי שעשתה עם ה-208, שם השיקה גרסה מוזלת, ה-C4 המדוברת מוצעת באותה רמת גימור (קומפורט) כפי שהוצעה עד היום.
לדגמי סיטרואן בישראל -
סיטרואן
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות