בסין, שבה הושקה לראשונה, היא נקראת "סיטרואן טריומף". בארגנטינה, שבה היא מיוצרת כיום עבור מדינות דרום אמריקה ושווקי הייצוא, היא נקראת "סיטרואן פאלאס". באירופה ובישראל היא תיקרא כנראה בפשטות "סיטרואן C4 סדאן".
המכונית לשווקים מתפתחים של סיטרואן נצמדת לנוסחה המוכרת והמועדפת בשווקים האלה: תצורת סדאן מודגשת, ממדים חיצוניים נכבדים והרבה מקום לנוסעים על מטענם. המכונית נמתחת לאורך 4.77 מ' – כמעט כמו ה-C5 החדשה – וניצבת על בסיס גלגלים ארוך יותר ב-9 ס"מ מה-C4 הרגילה. יש לה תא נוסעים מרווח מאד, תא מטען ענק בנפח 510 ליטר ועיצוב פנים זהה לזה של ה-C4 האירופאית. היא תצויד במנועי דיזל בנפח 1.6 ו-1.9 ליטר ובמנועי הבנזין המוכרים של פיז'ו-סיטרואן בנפח של 1.6 ליטר (110 כ"ס) ו-2 ליטר (143 כ"ס).
חלק מהדגמים יצוידו כנראה בתיבת הילוכים רובוטית אך תיתכן גם תיבה אוטומטית אמיתית. לאירופה תגיע המכונית באמצע 2008 ושיקולי מחיר ומיסוי סמוך למועד ההשקה יכריעו את הגעתה לארץ. כרגע נראה שהיא תמוצב בקבוצת מחיר 3 ו-4 בין ה-C4 האצ'בק ל-C5 החדשה, שתצא מקבוצה 4.
סיטרואן C4 סדאן החדשה
לדגמי סיטרואן בישראל- סיטרואן
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות