העיצוב החיצוני עבר עדכון בולט בחזית הרכב, כאשר סיטרואן נוטשת את חלוקת שלוש הקומות של הפנסים וה-C5 איירקרוס המחודשת מקבלת צמד יחידות תאורה חדשות הכוללות תאורת לד יום בסגנון X, בדומה ל-C4, המתחברות יחדיו בסבכה העליונה. זו כוללת כעת גם סמל קדמי מושחר בנוסף לזה האחורי.
עיצוב הפגוש חדש לגמרי, מזכיר במעט את זה של ה-C3 איירקרוס עם הגימורים הזוויתיים בסבכה התחתונה, וכונסי אוויר צידיים גדולים יותר. מאחור השינוי פחות בולט ומדובר למעשה בפנסים אחוריים בעיצוב חדש ובפרופיל נפגוש חישוקים חדשים כאשר סממן כריות ה"איירבאמפ" עודנו קיים וצבע הגימורים בהן תואם לזה של כונסי האוויר הצידיים.
השינוי מבפנים נוגע למרכז הדשבורד והקונוסלה המרכזית, כאשר ה-C5 איירקרוס המחודשת מקבלת מסך מולטימדיה גדול יותר (10" לעומת 8" כיום) וזקוף כך שבהתאם פתחי המיזוג המרכזיים עברו תחתיו. בקונסולה המרכזית ישנו כפתור בורר הילוכים במקום ידית ההילוכים האלקטרונית ונוסף עוד שקע USB.
אורכה של ה-C5 איירקרוס (450 ס"מ) המעודכנת נותר זהה, כמו גם אורך בסיס הגלגלים (273 ס"מ), מרווח הגחון (23 ס"מ) ונפח תא המטען (720 ליטרים בבנזין ובדיזל ו-600 ליטרים בפלאג-אין). שאר המידות עודכנו בשיעורים של 1-2 ס"מ לאור שינויי העיצוב. בנוסף ישנן אפשרויות התאמה אישיות חדשות עם חבילות צבע בשחור מבריק, כרום כהה, ברונזה וכחול, לצד צבע חיצוני חדש בגוון כחול כהה.
פורסם לראשונה ב- 12.01.22
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות