סיטרואן ברלינגו החדש ישווק עם 3 יחידות הנעה העושות כולן שימוש במנוע טורבו-דיזל החדש של קונצרן פיג'ו-סיטרואן בנפח 1.5 ליטרים.
יחידת ההנעה הראשונה תהיה בהספק של 75 כ"ס ועם מומנט של 23.4 קג"מ ואילו היחידה השניה מציעה הספק של 100 כ"ס ומומנט של 26 קג"מ - נתונים דומים לאלו שהציע מנוע ה-1.6 דיזל בדור היוצא. שתיהן משודכות לתיבת הילוכים ידנית.
יחידת ההנעה השלישית והחזקה בהיצע מספקת 130 כ"ס ו-31.3 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית (פלנטרית) בעלת 8 הילוכים - כך שזו למעשה יחידת ההנעה המוכרת מדגמי פיג'ו 3008.
סיטרואן ברלינגו בדור השלישי משווקת בשלב זה ברמת גימור אחת עם 5 מושבים ובמידת אורך אחת - "מדיום", שתהיה באורך של 440 ס"מ (צמיחה של 2 ס"מ לעומת הדור הקודם). בסוף חודש יולי 2019 תושק הברלינגו בהיצע גרסאות רחב יותר.
בתחום הבטיחות תציע הברלינגו החדשה מערכות אקטיביות כסטנדרט - התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב כולל תיקון היגוי אקטיבי ומערכת זיהוי תמרורים.
סיטרואן ברלינגו - מחירים:
סיטרואן ברלינגו 75 כ"ס ידנית, תעלה 143,990 שקלים.
סיטרואן ברלינגו 100 כ"ס ידנית, תעלה 144,990 שקלים.
סיטרואן ברלינגו 130 כ"ס אוטומטית, תעלה 149,990 שקלים.
ברבעון הראשון של 2019 נמסרו 1,040 יחידות של סיטרואן ברלינגו והיא מובילה בפער ניכר על רנו קנגו שבמקום השני (610 יחידות).
לדגמי סיטרואן בישראל – סיטרואן
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות