כמתבקש בשנת 2020, ישנם גם פריטי עיצוב דמויי שטח - ובהם פגושים, בתי גלגלים וחצאיות מושחרות, לצד מה שנראה כמו מרווח גחון מוגבה במעט.
שינוי לא פחות דרמטי התרחש בתא הנוסעים, שם נטשה סיטרואן את מסך המולטימדיה המסורבל ועברה למערכת שנראית פשוטה יותר לתפעול - עם כפתורים פיזיים לבקרת האקלים, כפתור "בית" מתחת למסך וכפתור נוסף למעבר לשליטה על מערכות הרכב. בנוסף ניתן להבחין בכפתורי שליטה חדשים על גלגל ההגה ובידית הילוכים ממוזערת.
היצע המנועים של סיטרואן C4 החדשה יכלול מנועי בנזין, דיזל והנעה חשמלית מלאה. בסיטרואן עדיין לא מפרטים, אך סביר להניח כי מנוע הבנזין יהיה בנפח 1.2 ליטרים עם 110 או 130 כ"ס, ומנוע הדיזל יציע הספק של 130 כ"ס מנפח של 1.5 ליטרים. תיבת ההילוכים בשני המקרים צפויה להיות אוטומטית עם 8 יחסי העברה. בתחום החשמלי סביר להניח כי סיטרואן תשתמש ביחידת ההנעה שמשמשת את פיג'ו 208, 2008 ואופל קורסה, שמציעה הספק של 136 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-320-340 קילומטרים. עם זאת, ייתכן ובתחום הזה יהיו הפתעות שכן זו הפעם הראשונה שבה הקבוצה מציגה רכב חשמלי מלא על בסיס פלטפורמה של רכב משפחתי.
בסיטרואן מצהירים גם כי ישלבו ב-C4 החדשה את מערך בולמי הזעזועים הפרוגרסיביים שמוכר מה-C5 איירקרוס, ומבטיחים "הפתעה חדשנית" עבור הנוסע הקדמי בתחומים הקשורים לנוחות הנסיעה.
מהתמונות שפורסמו ניתן להבחין גם במפרט אבזור מרשים, שיכלול פריטים כמו גג שמש פנוראמי, תצוגה עילית של נתוני הנסיעה, טעינה אלחוטית לסלולארי, חימום למושבים, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
סיטרואן C4 תהיה הדגם ה"מחושמל" החמישי של המותג, אחרי ה-C5 איירקרוס PHEV, סיטרואן אמי הקטנה וצמד המסחריות החשמליות שהוצגו לאחרונה - סיטרואן e ג'מפי וסיטרואן e ספייסטורר.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות