בתערוכת ז'נבה הקרובה תציג סקודה את מתיחת הפנים של סקודה סיטיגו – המהדורה העדכנית של מכונית המיני, שהוצגה עוד בסוף שנת 2011. השינויים במתיחת הפנים הם עיצוביים בעיקרם, ואינם נוגעים לצד המכאני.
מבחוץ, השינויים שנעשו הם עדינים למדי, והם כוללים פגושים חדשים מלפנים ומאחור (שהאריכו מעט את הסיטיגו, ב-3.5 ס"מ), סבכה קדמית שונה, פנסי ערפל קדמיים שונים, תאורת יום ('לד') ביחידות התאורה הקדמיות וגוון צבע חדש למרכב (ירוק קיווי). גם בתא הנוסעים מדובר על שינויים צנועים, אך הם עשויים להתגלות כאפקטיביים – לוח המחוונים עוצב מחדש וכך גם סיפון המחוונים ('דשבורד'), הכולל כעת צג מידע צבעוני, בקרת אקלים, חיבור USB וחריץ להכנסת כרטיס זיכרון (SD); בשלב זה לא ברור אלו מהתוספות תהיינה תקנית, ואלו בתוספת תשלום.
כן ידוע כי הגה בעל ציפוי עור עם כפתורי שליטה על מערכת השמע יהיה בתוספת תשלום, וכך גם האפשרות לצביעה הדו-גוונית לתא הנוסעים. תוספת אבזור חביבה שנוספה זו המטרייה הנשלפת, הממוקמת מתחת למושב הנוסע.
מבחינה בטיחותית נעשו שינוים, גם אם עדינים. בנוסף למערכת הבלימה האוטונומית העירונית התקנית, נוספה כעת אפשרות גם לתאורה עוקבת פנייה (על בסיס פנסי הערפל), המופעלת בהתאם לכיוון הפניית ההגה, עד מהירות של 25 קמ"ש.
תוספת טכנולוגית נוספת לסיטיגו המחודשת זו התושבת המקורית לסמאטרפון. בנוסף, ישנה כעת אפליקציה ייעודית של סקודה, המאפשרת לנצל את המכשיר הסלולרי לטובת תפעול הרכב, כמו הצגת נתוני נסיעה שונים - פתרון כמותו פגשנו כבר ברנו טווינגו. המערכת ניתנת לצימוד גם למכשירי 'אפל' וגם למכשירי 'אנדרואיד'.
מעבר לכך, המכאניקה נותרה זהה. המנוע הוא עדיין אותו מנוע בנזין אטמוספרי (שלוש בוכנות) בנפח 1.0 ליטר, עם 60-75 כ"ס, המשודך לתיבה ידנית או רובוטית חד-מצמדית, עם חמישה יחסי העברה.
מצ'מפיון מוטורס נמסר כי סקודה סיטיגו המחודשת תגיע לישראל בסוף השנה.
לדגמי סקודה בישראל -
סקודה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות