הדור הרביעי של סקודה פאביה נחשף כבר במאי 2021, אך בשלב זה הגענו ארצה מתעכבת. בינתיים הספיקה סקודה לחשוף גרסת עיצוב ספורטיבית שמקבלת את הכינוי "מונטה קרלו" ולא "ספורטליין" כבשאר דגמי סקודה. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, נמסר כי הפאביה החדשה תגיע לישראל ברבעון השני של 2022 ובשלב זה טרם ידוע מועד הגעתה של המונטה קרלו.
סקודה פאביה מונטה קרלו זוכה לעדכוני עיצוב ספורטיביים בכל פינה. בחזית ישנה מסגרת סבכה מושחרת, חצאית קדמית, חצאיות צד ודיפיוזר אחורי מושחרים גם הם, מראות צד, ספויילר, חלונות אחוריים וסמלים מושחרים.
ישנו גם גג בצבע שחור ותגיות "מונטה קרלו" על הכנפיים הקדמיות. לגרסת המונטה קרלו גם שני חישוקים בעיצוב ייחודי בקוטר 16" או 17" בשילוב צבע שחור כמובן.
ואחרי כל השחור מבחוץ, מבפנים שולט הצבע האדום, למעט דיפון התקרה והקורות השחור. בנוסף ישנו פס אדום החוצה את הדשבורד, כמו גם גימורים אדומים בדיפוני הדלתות ובקונסולה המרכזית, מושבים בעיצוב ספורטיבי בריפוד בד דמוי קרבון עם פס אדום במרכזם ותפירה לבנה, דוושות אלומיניום וכאופציה תאורת אווירה בצבע אדום או לבן.
יחידות ההנעה מוכרות מהפאביה הרגילה, כאשר גרסת המונטה קרלו תוצע עם מנועי 1.0 ליטר בהספקים של 80, 95 ו-110 כ"ס או בגרסת 1.5 ליטרים בהספק של 150 כ"ס. רשימת האביזרים דומה גם היא והפאביה מונטה קרלו תציע פריטים כגון מסך מולטימדיה 9.2" ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25", טעינה אלחוטית, תאורת לד והגה מחומם.
גם תחום הבטיחות דומה עם מפרט הכולל עד 9 כריות אוויר, בלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת מעקב אחר רכב מוביל ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעת רכב בשטח מת וזיהוי תמרורים.
פורסם לראשונה ב- 15.02.22
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות