הקארוק ספורטליין ישווק עם ארבעה סוגי מנועים. מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר בעל הספק של 190 כ"ס יוצע בלעדית לגרסת הספורטליין והוא החזק ביותר מבין כל גרסאות הקארוק. כמו כן יוצע גם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק גם הוא 190 כ"ס. מנועים אלו ישודכו לתיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים והנעה כפולה.
בנוסף לכך יוצעו גם המנועים המוכרים מהגרסאות הרגילות. מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר, בהספק של 150 כ"ס ומנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, גם הוא בהספק של 150 כ"ס. גרסאות אלו ישודכו לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או לתיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים ולהנעה קדמית (אופציה להנעה כפולה בגרסת ה-1.5 ליטר).
הדבר הבולט ביותר בסקודה קארוק ספורטליין הם הפגושים בעיצוב ספורטיבי והחישוקים הקלים השחורים בגודל 18 אינץ' (חישוקי 19 אינץ' יוצעו כאופציה). בנוסף לכך הוצמד לוגו "ספורטליין" על מגיני הבוץ הקדמיים. בנוסף לכך חלקים חיצוניים נצבעו בשחור, כמו המראות ופסי הגג.
בפנים הרכב נמצא מושבים ספורטיביים יותר בצבע שחור עם תפירה כסופה והגה בעיצוב ספורטיבי מצופה עור וגם הוא עם תפירה כסופה. דוושות אלומיניום, דיפוני גג בצבע שחור ותאורת אווירה ישלימו את העיצוב הספורטיבי.
סקודה תציע בקארוק ספורטליין לוח מחוונים דיגיטאלי כאופציה. בניגוד לגרסאות אחרות, בספורטליין התווספה תצוגה נוספת וספורטיבית יותר – מד הסל"ד עובר למרכזו של לוח המחוונים ותצוגת המהירות בתוכו.
מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, נמסר כי הייבוא נמצא בבדיקה.
לדגמי סקודה בישראל – סקודה
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות