דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עדיין בלי חשמל - סקודה חידשה את הסקאלה והקאמיק

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סקודה מרעננת את העיצוב של סקאלה וקאמיק
  • יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי
  • השיווק בישראל - בעוד למעלה מחצי שנה

הקומפקטיות מתחדשות: סקודה סקאלה, המשפחתית שנחשפה בבכורה עולמית בפתח תקווה, ורכב הפנאי שמבוסס עליה סקודה קאמיק, עברו מתיחת פנים קלה. השינויים כוללים בעיקר עדכון עיצובי, לצד שינוי קל בתא הנוסעים ותוספת של מספר אביזרים שימושיים. מהיבואנית המקומית נמסר כי השניים צפויים להגיע לישראל בתחילת הרבעון השני של 2024.

הסקאלה זכתה למראה מעט יותר דינאמי, עם יחידות תאורה צרות יותר שכוללות כעת תאורת לד כסטנדרט, לצד סבכה קדמית ופגושים מעודכנים עם כונסי אוויר מודגשים בצדדים. לעומתה, הקאמיק קיבל מראה אגרסיבי יותר עם סבכה קדמית מוגדלת וזקופה מבעבר, מסיטי אוויר שונים וגם כאן עם יחידות תאורה צרות יותר, עדיין בשתי קומות.

בשני הדגמים תוצע לראשונה אופציה לתאורת מטריקס-לד, ובשניהם תוצע גרסת מונטה קרלו במראה ספורטיבי יותר עם תוספת של גימורים מושחרים, בדומה לפאביה הנוכחית.

מה עוד צריך לדעת: עיצוב הפנים כמעט ולא השתנה, כאשר בסקודה מצהירים על שימוש נרחב מבעבר בחומרים ממוחזרים עבור הריפודים, השטיחים ודיפוני הדלתות. יחידת בקרת האקלים עדיין מתופעלת באמצעות פקדים פיזיים, כאשר כעת גם השליטה בעוצמת האוורור מתבצעת ממתגים נפרדים במקום מתוך מסך המגע בדגם היוצא.

לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "8 יוצע כעת כסטנדרט (אופציה ל-"10.25) לצד מסך מולטימדיה בגודל "8.25 (אופציה ל-"9.2). כאופציה תוצע לראשונה דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהושטת רגל, וכן כיסי אחסון לטלפונים סלולאריים בגב המושבים הקדמיים וקונסולת אחסון נשלפת במרכז הרצפה מאחור.

בתחום הבטיחות נוספו מערכות לבלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, ניטור מצב הנהג ומערך מורחב של ניטור שטחים מתים עם טווח גילוי מורחב של 70 מטרים. זאת בנוסף למפרט המוכר הכולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

מגוון יחידות ההנעה לא השתנה, כך שההיצע הישראלי צפוי להמשיך להתבסס על מנוע ה-1.0 ליטר המוכר של הקונצרן, עם 3 צילינדרים, מגדש טורבו והספק של 115 כ"ס, לצד מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש בנפח 1.5 ליטרים עם 150 כ"ס. בשני המקרים, תיבת ההילוכים תהיה ה-DSG כפולת המצמדים עם 7 הילוכים.

מה אנחנו חושבים: בסקודה קצרו בשנים האחרונות שבחים רבים, בעיתונות הרכב וגם בקרב קהל הלקוחות, ולגמרי בצדק. כמעט בכל קטגוריה הציעה היצרנית הצ'כית רכבים שימושיים, מרווחים וחסכוניים, עם איכות נסיעה טובה ומחירים תחרותיים.

אלא שבינתיים המתחרות התקדמו, וכיום רבות מהן מציעות סיוע חשמלי - בין אם באמצעות הנעה היברידית ובין אם כהנעה חשמלית מלאה. גם לסקודה יש יומרות באגף החשמלי, אבל בינתיים אלו מוצעות במחירים גבוהים בהרבה. לדעתנו, הגיע הזמן לשלב חשמל גם בדגמי הכניסה.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה