אפשר היה לתת לסיפור הזה כותרת נוצצת של "החל מ-169,900 שקל" או "הונדה CRV החדשה זולה יותר" - אבל המציאות היא שגם בדור הרביעי והחדש של הונדה CRV שומרת היבואנית על המחירים היקרים, בפער של עשרות אלפי שקלים מהמתחרים הזולים בשוק. המחירים הגבוהים יאלצו גם את ה-CRV החדש להתחרות בפלח היקר יותר של הג'יפונים הקומפקטיים, שם נמצאים פולקסווגן טיגואן, ג'יפ פטריוט וכנראה שגם הדגמים הבאים של סובארו פורסטר וטויוטה ראב 4, שיגיעו ארצה בקרוב.
הדגם המחודש של הונדה CRV יימכר בישראל עם מנועי 2,000 סמ"ק בהספק של 155 כוחות סוס. נתון המומנט עומד על 19.5 קג"מ ב-4,300 סל"ד. בגרסה שתהיה הנפוצה יותר, עם הנעת 4X4 ותיבת 5 הילוכים אוטומטית, רושם ה-CRV תאוצה של 12.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בדרך למהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת הדלק של גרסה זו תעמוד על 13.3 ק"מ לליטר בממוצע, על פי נתוני היצרן.
גרסת ה-Comfort הבסיסית תעלה 192,900 שקל ותכלול בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקים קלים בקוטר 17 אינצ' ומערכת שמע עם שליטה מההגה, חיבורי USB ודיבורית בלוטות'. גרסת ה-Elegance תעלה 212,900 שקל ותכלול בנוסף חיישני חניה היקפיים, חיישני גשם ותאורה, יציאות מיזוג מאחור, מצלמת רוורס, מראות עם קיפול חשמלי ופנסי ערפל קדמיים. הגרסה הבכירה ביותר תיקרא בשם Executive ותעלה 250,000 שקל - תמורתם יקבלו הלקוחות בנוסף לכל הנ"ל גם תא מטען עם פתיחה חשמלית, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, מערכת שמע משודרגת, גג שמש פנוראמי, פנסי קסנון וחישוקי 18 אינצ'.
בנוסף ל-3 הגרסאות המרכזיות, תוצע הונדה CRV גם בגרסה עם תיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית במחיר של 169,900 שקל. גרסה זו תעמיד נתוני ביצועים מרשימים עם תאוצה של 10 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 13.8 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. המגמה של מכוניות ידניות בקטגוריית רכבי הפנאי החלה ממש לאחרונה כאשר ניסאן קשקאי הגיע לישראל במחיר של 126,900 שקל, ומיד אחריו הצטרף לשוק גם מיצובישי אאוטלנדר עם גיר ידני במחיר של 144,900 שקל. בשנתיים האחרונות נמכרו בישראל סקודה יטי וניסאן ג'וק עם תיבות הילוכים ידניות במחירים נמוכים משמעותית, אך השניים משתייכים לקטגוריה הקטנה יותר של הג'יפונים.
לדגמי הונדה בישראל -
הונדה פורסם לראשונה ב- 06.02.13
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות