דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עכשיו גם עם מסך גדול - קאדילק מעדכנת CT5

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-CT5 מתעדכנת עם מסך ענק
  • עם אותם מנועי בנזין מוגדשים
  • תנחת כאן בעוד יותר משנה
קאדילק CT5

המסך הגדול: קאדילק חשפה מתיחת פנים ל-CT5, בניסיונה הבלתי פוסק להתמודד מול מתחרות גרמניות חדשות כמו ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. השינוי העיצובי מתמקד בעיקר בחרטום עם סבכה ויחידות תאורה עדכניות.

סביבת הנהג עברה שדרוג מסיבי יותר עם מסך ענק ("33) כלוח מחוונים ומסך מגע, בשונה מהדגם היוצא בהם הוצעו שני מסכים נפרדים ("12 ללוח מחוונים ו-"10 למסך המגע) עם מערכת הפעלה של גוגל.

קאדילק CT5

מערך הבטיחות כולל כעת בלימה אוטונומית גם לתנועה חוצה והתרעת שטח מת אקטיבית המונעת כניסה לנתיב לא פנוי. בצפון אמריקה תמשיך קאדילק להציע את מערכת הנהיגה האוטונומית (רמה 2.5) "סופר קרוז".

עדיין על בנזין: בשונה מהגרמניות המציעות גם דגמים חשמליים בקטגוריה כמו i5 ו-EQE, מערכות ההנעה באמריקאית נותרו כבעבר על טהרת הבנזין. ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטר עם 237 כ"ס, או V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר עם 335 כ"ס. עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה-קבועה כאופציה.

קאדילק CT5

מה אנחנו חושבים: העדכון שעברה ה-CT5 צנוע למדי, ובעיקר מיישר קו עם סביבת הנהג מהדגמים העדכניים של קאדילק. בשוק האמריקאי זה עשוי להספיק כדי לאפשר לה להמשיך להיות אלטרנטיבה לגרמנים. אצלנו היא צריכה להיכנס לשוק הרכב החשמלי הזוכה לפופולריות רבה במותגי יוקרה, ובינתיים קאדילק, יחד עם אינפינטי, היא היחידה שנעדרת ממנו.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה