בחודש ינואר האחרון, יבואנים רבים העלו מחירים - אך בעיקר מדובר ביבואנים של מותגים קוריאניים, וחברות נוספות שסבלו מעליית שער הדולר. היבואנים ה"אירופיים", לעומת זאת, שמרו על התמחור הקיים: כך קרה ברנו, סקודה, פולקסווגן, ואפילו אצל טויוטה שמייבאת את מרבית דגמיה מאירופה. בפיג'ו וסיטרואן, לעומת זאת, לא השתנו המחירים - אך כעת, עם תחילת חודש מרץ, מפרסמת היבואנית "לובינסקי" מחירון חדש - עם התייקרויות כמעט בכל הדגמים.
ההתייקרויות גורמות להרמת גבה בענף, על רקע שער יורו שרושם בימים אלו שפל של 13 שנה, ועל רקע הירידה במכירות של לובינסקי בשנה האחרונה - שממשיכה ירידה רצופה של 4 שנים.
דגמי פיג'ו 208 ו-2008 התייקרו ב-2,000 שקלים בכל הגרסאות, ועליית מחיר דומה נרשמה גם בפיג'ו 3008 ובמיניוואן פיג'ו 5008. פיג'ו 301 התייקרה ב-1,000 שקל, ואילו בגזרת המסחריות ההתייקרות משמעותית אפילו יותר: פיג'ו פרטנר התייקר בשיעורים שבין 2,000 ל-5,000 שקל, ואילו מחירו של פיג'ו בוקסר עלה בכ-11,000 שקל.
אני פשוט מת לדעת מה עובר בדיוק ליבואן הזה בראש??? ממילא המכוניות שלהם נחשבות להכי פחות אמינות.. אולי היבואן רוצה לעלות מחירים כדי שבימי מבצעים, ההנחות ייראו יותר גדולות. וככה הוא יגרום לישראלי הממוצע להרגיש יותר מרווח כשלמעשה כרגיל... עבדו עליו.
עובדה שעל ה2008 שזה דגם חדיש בקטגוריה מבוקשת, יש הנחה של 10% (90 במקום 100 על הדגם 1.2 אקסס הבסיסי) ולא היתה עליית מחיר
אמנם שנה שעברה היה מבצע מעט עדיף
שורה תחתונה , לא לשכוח שהיורו הנמוך יכול גם להשפיע על העלאת מחיר מטעם היצרן
המחירים בישראל עדיין נמוכים מאד אם להתחשב במיסים הגבוהים