דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן ג'טה החדשה הושקה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

מחפשים משפחתית חדשה? המבחר בקטגוריה התרחב מאוד לאחרונה. אחרי יונדאי i35 ופורד פוקוס, מושקת גם פולקסווגן ג'טה החדשה בישראל. הדור השישי של הג'טה הוצג על ידי היבואן צ'מפיון מוטורס עם מנוע ה-TSI המוכר לנו מהדגם היוצא ומהגולף – יחידת בנזין מוגדשת טורבו בנפח 1.4 ליטר שמייצרת 122 או 160 כוחות סוס בהתאם לגרסה. אלו גרסאות יקרות יחסית של הג'טה, שמתומחרות החל מ-139 ו-169 אלף שקל בהתאמה. בהמשך תגיע ארצה גם מהדורה זולה יותר, עם מנוע TSI בנפח 1.2 ליטר ו-105 סוסים, שצפויה להוות את עיקר המכירות בארץ.

[לעמוד הדגם בקטלוג iCar: פולקסווגן ג'טה – רכב חדש]



פולקסווגן ג'טה החדשה. עבור מי שלא רוצה לבחור בין גולף לבין תא מטען / צילומים: יצרן

גם גרסה דיזלית של פולקסווגן ג'טה, בנפח 1.6 ליטר (אף היא בת 105 כ"ס), תגיע אלינו ותכוון בעיקר לשוק המוניות. הצרכן הפרטי יוכל לרכוש אותה, עם גיר ידני, בעבור 135 אלף שקל. מנועי הבנזין ישודכו לתיבת DSG7 – גיר רובוטי מתקדם בעל 2 מצמדים ו-7 מהלכים.

 

פולקסווגן ג'טה החדשה תפחה במידות ומציעה מרווח פנים משופר לעומת קודמתה. רמת האבזור ב-Trendline הבסיסית תכלול בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך מורחב ועוד. חבילת ה-Highline תאבזר את הקוקפיט גם בחלון שמש, בקרת שיוט ועוד כמה סוכריות לחובבי הגאדג'טים.

לדגמי פולקסווגן בישראל – פולקסווגן

פורסם לראשונה ב- 10.10.11

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מאבק צרכני וציבורי נגד מחירי הרכב 
    החל מ1/11 חרם על יבואני הרכב-לא קונים רכב חדש, 14-10-2011


    1.אני שונא חרמות אבל פה נראה לי שפשוט אין ברירה , המחירים בישראל (למרות
    המיסים הגבוהים מאד) פשוט גבוהים מאד בעיני.2. צריך לזכור שמחירי מחירון
    מנופחים גורמים לשווי שימוש גבוה יותר שגם הוא מנופח , במילים אחרות אנו משלמים
    מס גבוה יותר בתלוש המשכורת שלנו 3. כל השרשרת של עלויות אחזקת הרכב יקרה
    להחריד , למשל טיפולים וחלפים , הכל מאד מאד יקר בעיני , חולבים אותנו 4.
    הסיבה המרכזית הינה שלא קיימת תחרות מספקת בענף הרכב , אומרים את זה שר התחבורה
    ועוד מבינים בתחום , המצב שבו יש יבואן אחד לכל מותג הוא מצב גרוע מאד לצרכנים
    זה ממש כמו מונופול לכל מותג , אנו צריכים לדרוש יבוא מקביל , מקביל! , זה
    אומר שיהיו עוד יבואנים שמייבאים את מאזדה למשל או את פולקסווגן או את יונדאי
    5. יש ללחוץ על היבואנים ע"י מאבק חברתי וצרכני להגדיל את האחריות ל4 או 5
    שנים , חלק מהיבואנים נותנים 3 שנים וצמפיון מוטורס (למשל) יבואן פולקסווגן
    נותן שנתיים בלבד , חייבים שזה יהיה דרך מאבק צרכני עיקש , לא לוותר וגם ע"י
    חקיקה. 6. לפני יומיים קראתי שצמפיון מוטורס היבואן של פולקסווגן הולך להשיק
    ג'טה במחיר של 138000 ש"ח לדגם הרגיל , זה גרם לי לכעס רב , בעיני זו חוצפה
    מהמדרגה הראשונה , ואתם יודעים שהיבואנים עושים זאת פשוט כי הם יכולים , פשוט
    כי אנו הצרכנים פראיירים מושלמים , צריך להתחיל להילחם על זכויותינו , נמאס לי
    שסוחטים אותנו ומרוקנים לנו את הארנק . 7. חרם צרכנים : יש לפתוח במאבק צרכני
    שבו יהיה חרם צרכני על יבואני הרכב עד שיורידו ב15 אחוזים את מחירי המחירון
    (עובדה שלחברות הליסינג היבואנים יודעים ויכולים לתת הנחות ע"פ מה שכתבו
    בעיתונים , מי אתם חושבים מסבסד את ההנחה לחברות הליסינג??? כן כן אנו הצרכנים
    הקטנים והטיפשים ) + בנוסף יש לדרוש הגדלת שנות האחריות ל4 או 5 שנים וכמובן
    הוזלה משמעותית של 25 אחוז לכל הטיפולים והחלפים במוסכים , עד שכל זה לא קורה
    , החל מ1/11 צריך פשוט לא לרכוש רכבים חדשים , אני הייתי מתחיל עם צ'מפיון
    מוטורס עקב התמחור המופרז מאד לטעמי של הדגם החדש ג'טה , אבל כל אחד יכול
    להחרים כל יבואן שהוא רואה לנכון ,יודגש שכל היבואנים "הרויחו ביושר" את הזכות
    למאבק צרכנים נגדם 8. חשוב מאד להשיג את הפקסים ו/או אי מיילים של מקבלי
    ההחלטות אצל היבואנים ולפנות אליהם בצורה מנומסת ותרבותית בבקשה להוזיל את
    מחירוני הרכב , כדאי מאד גם לפנות לחברי כנסת ולעיתונאים היכולים לפרסם את
    דבר המאבק הצרכני בשוק הרכב 9. למי שיש ידע בפייסבוק ויכול לפתוח שם קבוצה על
    מנת שנוכל להיאבק במשותף משם ביבואני הרכב אנא עשו זאת ופרסמו את הלינק לקבוצה
    תודה לכולם . ויש לנו סיכוי טוב להצליח , תזכרו שאנו לא מנסים לפגוע בפרנסה
    של היבואנים או לתקוף אותם , אנו נאבקים למחירים הוגנים ומוזלים כיוון שרכב ממש
    אינו מוצר יוקרה , ומשפחות עם ילדים לעיתים קשה להסתדר רק עם תחבורה ציבורית
    /רכבת .

    סגור תגובה

  • 2. מסכים איתך לגמרי 
    ירון, 16-10-2011

    מחירי הרכב בארץ הזויים,
    הדגמים פה בינוניים ומטה בגימור כי הגימור היוקרתי ינפח את המחיר לרמות שאיש לא יוכל להרשות.
    הכביש בארץ מלא במכוניות של עניים במונחים אירופיים.

    סגור תגובה

  • 3. הפחתת מחירי הרכב החדשים (לת)
    מחיר הג'טה החדשה מוגזם ביותר בעיני, 24-10-2011

  • 4. נראה רכב יפה אבל המחיר בשמיים -חבל מאד (לת)
    נוהג ביונדאי רגילה, 26-10-2011

  • 5. נראה אוטו מגניב,ממש ביבי פאסאט -המחיר בשמיים-דיכאון (לת)
    לעולם לא אקנה לי כזאת-יקר!!!, 28-10-2011

  • 6. אחריות קצרה-שגיאה שיווקית 
    א, 05-11-2011

    לטעמי, היו צריכים להאריך אחריות ל-3 שנים/100 אלף ק"מ ואחריות נוספת לגיר DSG,כיוון שמדובר בגיר מתוחכם ויקר לאחזקה, בזמנו נתנו באירופה אחריות של 8 שנים/160 אלף ק"מ על הDSG
    לטעמי זה היה משפר את המכירות דרמטית
    כי אנשים לא קונים פולקסווגן בדיוק בגלל החשש מעלויות האחזקה הגבוהות
    סה"כ מדובר ברכב יותר איכותי מכל יפני/קוריאני באופן די ניכר, וחסכוני בדלק בדגמי הTSI /TDI

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה