פולקסווגן גולף GTI, מכונית שהיא אייקון בפני עצמה, עברה מתיחת פנים קלה - וכעת היא מגיעה בגרסה המעודכנת לישראל, זמן קצר לאחר אחותה הלא-ספורטיבית. בניגוד לגולף הרגילה, כאן השינויים לא נותרו רק בגזרת העיצוב ומערכות הבטיחות - אלא גם המנוע שופר והמחיר התייקר.

השינויים בעיצוב, כאמור, לא דרמטיים - הם כוללים פס אדום לרוחב הגריל שמשתלב עם יחידות התאורה, קליפרים אדומים לבלמים, פנסי ערפל המשולבים בפגוש הקדמי ועוד אי אלו שינויים זניחים.
המנוע עבר שיפור קל, והספקו עלה מ-220 ל-230 כ"ס. מדובר עדיין במנוע 2.0 ליטר טורבו, וביחס למתחרים מדובר במנוע חלש יחסית: האחות סיאט לאון קופרה מציעה הספק של 290 כ"ס, פיג'ו 308GTI מתהדרת ב-270 כ"ס והונדה סיוויק טייפ R מציעה למעלה מ-300 כ"ס.
.jpg)
המנוע משודך לתיבת DSG עם 6 הילוכים, והתאוצה ל-100 קמ"ש השתפרה מ-6.5 ל-6.4 שניות. המהירות המרבית עומדת על 248 קמ"ש (שיפור של 4 קמ"ש) וצריכת הדלק המשולבת היא 15.6 ק"מ לליטר (ללא שינוי).
כמו בגולף הרגילה, גם לגרסת ה-GTI נוספה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימת חירום אוטונומית. מעבר לזה כולל המפרט גם כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך "8 ותמיכה בקישוריות מלאה לסמארטפון, מראות צד עם קיפול חשמלי, גג שמש פנוראמי, חישוקי "17 קלים ועוד.

בתוספת תשלום ניתן לבחור גם במגוון רחב של תוספות, ובהן חישוקי "18, תאורת לד מלאה בחזית, מתלים אדפטיביים, ריפודי עור, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, מערכת חניה אוטומטית וחלונות כהים.
המחיר של פולקסווגן גולף GTI יעמוד על 214,900 שקל, התייקרות של 5,000 שקל ביחס לדגם היוצא.
לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות