יחד עם הצגת הדור החדש של הגולף בחרו בפולקסווגן לעדכן את הגולף+, גרסה מוגבהת ומרווחת יותר של הגולף לא מדובר בדור חדש כמו בגולף עצמה אלא במתיחת פנים שכוללת לא מעט שינויים.
בעיצוב החיצוני עודכנו יחידות התאורה, חישוקי הגלגלים והפגושים - בדמות אלה של הגולף החדשה.
בפנים, כמו העיצוב החיצוני, אין בשורה של ממש אלא יותר עדכון ברוח גולף דור 6. בפולקסווגן טוענים לאיכות חומרים משופרת. בנוסף גולף פלוס קיבלה לוח מחוונים חדש היישר מאחותה הקטנה.
עם כל החידושים בתא הנוסעים ובעיצוב החיצוני ניתן למנות גם מספר טכנולוגיות שזלגו לתוך רשימת האופציות של גולף+ החדשה – מערכת חניה אוטומטית, מערכת בקרת שיוט שומרת מרחק, מצלמת רוורס ועוד.
בשלב ראשון תוצע פולקסווגן גולף+ עם מנוע בנזין אחד אך בעל קשת הספקים רחבה. המנוע הוא בנפח 1.4 ליטר אטמוספרי בעל הספק של 80 כ"ס. בהוספת מגדש טורבו ההספק עולה לכדי 122 כ"ס. בגרסאות הבכירות המנוע מוצע אותו מנוע עם מגדש על (בנוסף לטורבו) ומציע 140 או 160 כ"ס. כל המנועים למעט הבסיסי יצעו עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מהדור החדש, DSG עם 7 הילוכים. באגף הדיזל יוצע מגוון דומה של הספקים החל מ-90 כ"ס ועד 140 ממנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר.
אלינו עתידה פולקסווגן גולף+ להגיע עם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר בעל הספק של 122 כ"ס וככל הנראה תוצע גם אופציה לוגמת סולר.
שיווקה של פולקסווגן גולף+ החדשה יחל במחצית הראשונה של שנת 2009.
לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן
פורסם לראשונה ב- 28.12.08
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות