אחרי שסיאט איביזה יצאה לאור ונתנה את האות לתחילת ההשקות על פלטפורמת ה-MQB A0 החדשה, מציגה פולקסווגן את הדור החדש של הפולו - שיהיה גדול בהרבה מקודמו, מתקדם במיוחד מבחינה טכנולוגית - וכמו האיביזה, לראשונה ללא גרסת 3 דלתות.
פולקסווגן פולו החדשה, מציגה כצפוי עיצוב שמרני ואלגנטי. כמו בגולף הנוכחית, גם בפולו פס הרוחב של הגריל נכנס לתוך יחידות התאורה ומעניק מראה רחב ויציב; החלק האחורי מנופח במרכזו, יוצר מראה מחודד ומזכיר גם כן את האיביזה; בגרסת ה-GTI מצטרפים גם גימורים בצבע אדום, חישוקים שונים ושני אגזוזים הצמודים זה לזה.
בתוך תא הנוסעים הסגנון נקי, אך הפולו מקבלת את האלמנט הצעיר הודות לגוונים הצבעוניים של חלקי המרכב. מסך המולטימדיה החדש מציג משטח מגע גדול עם איכות תמונה חדה, ובמרכז לוח המחוונים שוכן - לראשונה בסגמנט - צג מידע וירטואלי (שיוצע בתוספת תשלום).
מבחינת המימדים, פולקסווגן פולו רושמת צמיחה משמעותית כמעט בכל הפרמטרים. היא ארוכה יותר ב-8 ס"מ מהדור הקודם (405 ס"מ בסך הכל), רחבה ממנו ב-7 ס"מ (175 ס"מ) ובסיס הגלגלים שלה גדל ב-9.5 ס"מ לכדי 256.5 ס"מ. מימד הגובה, כמקובל, קוצץ במעט. נפח תא המטען יעמוד בפולו החדשה על 351 ליטרים, מהגדולים בסגמנט (וקטן ב-4 ליטרים מזה של האיביזה).
היצע המנועים של פולקסווגן פולו כולל את כל המגוון המוכר של קבוצת פולקסווגן. המנועים שיהיו רלוונטים ביותר לישראל הם צמד מנועי ה-1.0 ליטר טורבו (95 או 115 כ"ס), וכן מנוע ה-1.5 ליטר החדש עם הספק של 150 כ"ס. במקביל הוצגה גם גרסת GTI ספורטיבית עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 200 כ"ס, כאשר כל הגרסאות יוצעו עם תיבות הילוכים ידניות או עם תיבת DSG בעלת 7 הילוכים.
מפרט הבטיחות של הפולו מרשים ביחס לסגמנט, והוא גם עשיר מזה שמציעה האיביזה. בין היתר תציע הפולו בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור רכב בשטח מת במראות, בקרת סטיה מנתיב ואפילו מערכת חניה אוטומטית - גם זה, ככל הנראה, לראשונה בסגמנט הסופר מיני.
ברשימת אביזרי הנוחות תציע הפולו טעינה אלחוטית לסמארטפון, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם קישוריות מלאה ועוד.
פולקסווגן פולו החדשה צפויה להגיע לישראל לקראת המחצית הראשונה של שנת 2018.
לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות