השינוי המשמעותי יותר ביחידת ההנעה היא תיבת ההילוכים – כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, לעומת 6 בדגם טרום העדכון.
שינויים אלו ביחידת ההנעה מאפשרים שיפור של 2 עשיריות השנייה בההאצה ל-100 קמ"ש שאורכת כעת 6.5 שניות, ותוספת של 2 קמ"ש למהירות המירבית שעומדת על 240 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.7 ק"מ לליטר.
רמת גימור
פולקסווגן פולו GTI, כמו בדגם טרום מתיחת הפנים, תוצע ברמת אבזור אחת הכוללת כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה בגדול 8" עם קישוריות לטלפון הנייד ומשטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה ובורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת רוורס, מראה פנימית נגד סנוור, חיישני תאורה וגשם, מראות מתקפלות חשמלית, גג פנורמי, תאורת לד מלאה, חישוקי 17", וכן התווספו תאורת אווירה ומערכת חניה אוטומטית.
בתחום הבטיחות ישנן 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (ללא זיהוי דו-גלגלי), תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לאחור, התרעת עייפות, ולעומת הדגם הקודם התווספה גם מערכת התרעת רכב בשטח מת.
פורסם לראשונה ב- 26.07.22
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות