. השינויים בעיצוב לא דרמטיים, אך הם מקנים לפולו מראה שמזכיר מאוד את זה של הגולף. גם בתא הנוסעים חלו מעט שינויים בעיצוב, אך עיקר השינוי מגיע מכיוונם של המנועים, האביזרים והמחירים.
פולקסווגן פולו נפרדת מהמנוע האטמוספרי (1.4 ליטר) שמשרת כיום את סיאט איביזה וסקודה פאביה, ועוברת לשימוש מלא במנועי טורבו. מדובר באותו מנוע מוכר בנפח 1.2 ליטר מסדרת ה-TSI של היצרנית הגרמנית, אך ההספקים הפעם שונים - 90 או 110 כ"ס. עם ההספק הנמוך יותר ניתן יהיה לקבל את הפולו עם תיבה ידנית או רובוטית כפולת מצמדים (DSG), בעוד הגרסה החזקה יותר תצויד בתיבת ה-DSG בלבד. כל הגרסאות יגיעו עם מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה, מה ששיפר את צריכת הדלק המשולבת מ-18.8 ק"מ לליטר ל-21.2 ק"מ לליטר בדגם החדש.
גרסת ה"Trendline" הבסיסית עדיין מוצעת עם אבזור בסיסי, הכולל מערכת שמע בלבד. גרסת ה-Comfortline כוללת, בנוסף לאבזור של הדגם היוצא, גם מערכת מולטימדיה עם דיבורית בלוטות' ושליטה מההגה. בגרסת המנוע הבכירה מוצעת הפולו Comfortline גם עם חישוקים קלים ופנסי ערפל. לראשונה בקטגוריית הסופר מיני, תוצע פולקסווגן פולו (כאופציה) עם מערכת בקרת שיוט אקטיבית הכוללת יכולת בלימה אוטומטית במהירות עירונית. עלות המערכת - 3,000 שקל.
המחירים החדשים:לדגמי פולקסווגן בישראל -
פולקסווגן פורסם לראשונה ב- 15.05.14
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות