בניגוד לפוקוס אקטיב, שנמכרת עם מנוע 1.5 ליטרים בהספק של 182 כ"ס, גרסת הסדאן תשווק עם מנועים צנועים יותר. מנוע הבנזין יהיה בנפח ליטר אחד עם הספק של 125 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, בעוד לדיזל הספק של 120 כ"ס מנפח של ליטר וחצי (4 צילינדרים) וכן מומנט מירבי של 30.6 קג"מ. שני המנועים ישודכו לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.
הביצועים עדיפים בגרסת הבנזין עם תאוצה של 10.2 שניות ל-100 קמ"ש, בעוד גרסת הדיזל נדרשת ל-11.1 שניות על מנת להגיע ל-100 קמ"ש.
שתי גרסאות הסדאן ישווקו ברמת גימור שנקראת "טיטניום", שתהיה דומה לזו המוצעת בגרסאות האקטיב. אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, התחמקות לפני התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות ואורות גבוהים אוטומטיים, ואילו ברשימת אביזרי הנוחות ניתן למצוא בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך "8, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, תאורת לד מלאה וטעינה אלחוטית לסלולארי.
גרסת ההאצ'בק תשווק עם מנוע זהה לגרסאות האקטיב, טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק של 182 כ"ס ומומנט של 24.4 קג"מ. תיבת 8 הילוכים אוטומטית תוצע גם כאן, ונתוני הביצועים טובים למדי עם תאוצה של 8.4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 220 קמ"ש.
בניגוד לסממני עיצוב הפנאי של גרסאות האקטיב, ההאצ'בק תשווק עם חבילת עיצוב ספורטיבית בשם ST ליין - הכוללת פגושים ושבכה קדמית בעיצוב ספורטיבי, חצאיות צד, צמד פתחי מפלט, ספוילר מוגדל, שמשות כהות וחישוקי "17 בצבע אפור כהה.
בתא הנוסעים ניתן לפגוש בגימורים דמויי קרבון, הגה קטון עם תפרים אדומים, ריפודים יעודיים בתפירה אדומה, דוושות אלומיניום, ספי דלת במיתוג ST ותקרה שחורה.
בנוסף נהנית ה-ST ליין מכיול מתלים ספורטיבי וכיול שונה להיגוי ומהנמכה של 10 מ"מ אל מול הדגמים הרגילים. מפרט האבזור דומה לזה של הגרסאות הרגילות.
פורד פוקוס 2020 - מחירים:
פורד פוקוס אקטיב האצ'בק - 131,900 שקלים
פורד פוקוס אקטיב סטיישן - 135,900 שקלים
פורד פוקוס האצ'בק ST ליין - 129,900 שקלים
פורד פוקוס סדאן 1.0 בנזין - 129,900 שקלים
פורד פוקוס סדאן 1.5 דיזל - 133,900 שקלים
שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס: "מהיום פורד פוקוס הופכת למשפחת דגמים וגרסאות אשר נותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף בכל קבוצה. למשפחת האקטיב הייחודית שהשקנו מצטרפות גרסאות הפוקוס הקלאסיות, גם הן בחבילות יוצאות דופן לקטגוריה – פוקוס סדאן המשפחתית הענקית והפוקוס האצ'בק ST-Line שהיא הוט האצ' אמיתית, חזקה ומאובזרת המעניקה חוויית נהיגה שאין שניה לה ברמת המחיר הזו. בהמשך השנה יצטרפו למשפחת הפוקוס דגמי פורד אקספלורר, הקוגה והפומה, ופורד תחזור למרכז המפה של שוק הרכב בישראל".
פורסם לראשונה ב- 31.05.20
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות