פורשה בוקסטר וקאיימן זכו לכינוי 718 לפני 4 שנים כאשר נטשו את מנועי 6 הצילינדרים ועברו למנוע 2.0 ליטרים בדיוק באותו הנפח כמו שהיה לאותה 718 אגדית (1962-1957). כעת מציעה יצרנית רכבי הספורט הגרמנית את הבוקסטר והקאיימן שוב עם מנועי 6 צילינדרים אטמוספריים, בגרסאות GTS (Gran Turismo Sport).
הדגמים החדשים עושים שימוש במנוע דומה לזה שהיה קיים בגרסאות ה-GT4 של הבוקסטר והקאיימן, עם הספק של 400 כ"ס ומומנט מירבי העומד על 42.7 קג"מ. לעומת דגמי ה-2.5 ליטרים GTS המוגדשים מדובר בתוספת של 35 כ"ס אך עם 1.1 קג"מ פחות.
למנוע משודכת תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות לכדי מהירות מירבית של 293 קמ"ש. גם במקרה זה מדובר בהאצה איטית ב-0.4 שניות בהשוואה ל-GTS המוגדשות, אך בנתון מהירות מקסימלית הגבוה ב-3 קמ"ש לעומת דגמי 2.5 הליטרים.
לדגמי GTS הללו מערכת פליטה ספורטיבית, מערכת ניהול מתלים האקטיבית PASM שמנמיכה את השלדה ב-20 מ"מ (לעומת דגמי 718 הרגילים), מערכת Porsche Torque Vectoring (PTV) עם נעילת דיפרנציאל אחורית מכנית וחבילת Sport Chrono.
בפן העיצובי דגמי ה-GTS מובדלים חיצונית בפגושים ספורטיביים וגימורים שחורים, תגיות GTS, חישוקי 20 אינץ' שחורים ודיפוני אלקנטרה שחורים בפנים הרכב.
פורשה בוקסטר וקאיימן 4.0 ליטרים GTS 718 - מחירים:
פורשה בוקסטר 4.0 ליטרים 718 GTS תעלה החל מ-680,000 שקלים
פורשה קאיימן 4.0 ליטרים 718 GTS תעלה החל מ-665,000 שקלים
לדגמי פורשה בישראל - פורשה
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות