דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורשה פנמרה: מתיחת הפנים נחשפה

Getting your Trinity Audio player ready...

פורשה פנמרה בדור השני הוצגה באמצע 2016 וכעת חושפת יצרנית מכוניות הספורט-יוקרה את מתיחת הפנים של מכונית הספורט-סאלון. מיבואנית פורשה בישראל, אורכיד ספורטס קארס, נמסר כי פורשה פנמרה המחודשת צפויה להגיע לישראל בסוף השנה או לכל המאוחר בתחילת שנת 2021, ובימים הקרובים יפורסם מחירון ואף יהיה ניתן לפתוח הזמנות. הפנמרה המחודשת תוצע גם בגרסאות Sport Tursimo ו-Executive עם בסיס גלגלים מוארך.

פורשה פנמרה

יחידות הנעה

הפנמרה מתחדשת בכמה יחידות הנעה בעלות מנוע בעירה פנימית בלבד ועוד אחת היברידית.

גרסאות הפנמרה הרגילות (פנמרה ו-פנמרה 4 כפולת ההנעה) בעלות מנוע 2.9 ליטרים (3.0 ליטרים בעבר) אך הן שמרו על ביצועים דומים – 330 כ"ס ונתון מומנט של 45.9 קג"מ. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.5 ק"מ לליטר (פנמרה) ו-11.3 ק"מ לליטר (פנמרה 4).

לצד זאת בכל גרסאות הפנמרה - השלדה, המתלים, מערכת ההיגוי ומערכות הבקרה כוילו מחדש לטובת שיפור האופי הספורטיבי.

בגרסת ה-GTS של הפנמרה, מנוע ה-V8 מספק 480 כ"ס (תוספת של כ-20 כ"ס) ונתון מומנט מירבי העומד על 63.2 קג"מ. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-9.1 ק"מ לליטר.

בפורשה מציינים כי הושם דגש על צליל המנוע ומערכת פליטה ספורטיבית יותר המגיעה כסטנדרט.

גרסת הטורבו כוללת מנוע V8 בנפח 4.0 ליטרים, זוכה לכינוי "טורבו S" ומפיקה כעת 630 כ"ס (תוספת של 80 כ"ס) ונתון מומנט של 83.6 קג"מ (תוספת של 5 קג"מ). המהירות המירבית עומדת על 315 קמ"ש (306 קמ"ש בדגם הקודם). צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-9.1 ק"מ לליטר.

מערכות הסיוע הדינאמיות בדגם זה (מערכת ניהול מתלי האוויר האקטיביים, מערכת ייצוב אקטיבית ובקרת המומנט הוקטורית) כוילו מחדש לשיפור יכולות התנהגות הכביש.

פורשה פנמרה

עדכון חשוב נוסף נוגע לגרסה ההיברידית 4S E-Hybrid. לגרסה זו מנוע טורבו-בנזין V6 בהספק של 440 כ"ס הפועל בשיתוף מנוע חשמלי בהספק של 100 קילוואט (כ-136 כ"ס) – יחד ההספק המשולב עומד על 560 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 76.4 קג"מ. עם חבילת "ספורט כרונו" ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.7 שניות והמהירות המירבית עומדת על 298 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-46.5 ק"מ לליטר. לעומת גרסת ה-E-Hybrid4 ששווקה כאן מדובר בתוספת של 98 כ"ס ו-5 קג"מ ושיפור של מעל 20% בצריכת הדלק (בהתייחס לסוללה מלאה ומרחק נסיעה של 100 ק"מ).

לגרסה ההיברידית-נטענת סוללה בגודל 17.9 קווט"ש (14.1 קווט"ש בעבר) וגם מערכת ניהול צריכת חשמל משופרת, שמספקת טווח נסיעה חשמלי של 54 ק"מ (בתקן WLTP).

פורשה פנמרה

עיצוב ואבזור

העדכון העיצובי שולי ביחס לאלו שעברו יחידות ההנעה. בהתאם ליחידות ההנעה החזית החדשה תוצע בעיצוב Sport כסטנדרט (אופציונלי בעבר) הכולל כונסי אוויר מוגדלים ופס תאורה רוחבי ויחידות תאורה אחוריות עם עיצוב פנימי מעודכן. גרסת הטורבו S כוללת פתחי אוורור בצדדים ושדרוגים עיצוביים נוספים, כאשר גרסאות ה-GTS זוכות ליחידות תאורה מושחרות. כמו כן נוספו חישוקים בגודל 20 ו-21 אינץ' בעיצוב חדש (סה"כ 10 עיצובים לבחירה).

פורשה פנמרה

מערכת המולטימדיה שודרגה וכוללת תפעול קולי משופר וקישורית אפל קארפליי אלחוטית. פורשה פנמרה המחודשת תמשיך להציע מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי ושמירה על מרכז הנתיב, מערכת זיהוי תמרורים משופרת שתוצע גם כן כסטנדרט, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לסיוע במעבר נתיב, מערכת לראיית לילה, תאורת מטריקס לד, תצוגה עילית, חניה אוטומטית ומערך מצלמות היקפיות.

פורסם לראשונה ב- 01.09.20

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה