נדמה שאין וריאציה אפשרית של עיצוב, מנוע או אבזור שעדיין לא ראינו אצל
פיאט 500. החל מגרסאות ידניות עם מנועי 1,200 סמ"ק, דרך מנועי טורבו עם שני צילינדרים, ועד לגרסאות ספורט תחת חטיבת אבארט - וזה עוד לפני שדיברנו על מכוניות מוגדלות כמו פיאט 500L ופיאט 500X.
בתערוכת ז'נבה תציג פיאט מנוע חדש ל-500, שדרוג של מנוע הטווין-אייר המוכר. בעבר הוצעה ה-500 עם המנוע הזעיר, 2 צילינדרים בנפח 900 סמ"ק, בהספק של 85 כ"ס בלבד; כעת מצטרפת גם גרסה חזקה יותר בהספק של 105 כ"ס, אותה גרסה שפגשנו לאחרונה באלפא רומיאו מיטו. עם המנוע החדש בשילוב לתיבת 6 הילוכים ידנית תאיץ ה-500 מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 10 שניות, ותגיע למהירות מרבית של 188 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת תעמוד על 23.8 ק"מ לליטר, בין היתר בזכות מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה.
פיאט 500 מציגה: לוח שעונים חדש / צילומים: יצרן
יחד עם המנוע החדש תציג פיאט גם לוח מחוונים דיגיטלי חדש, במקום הלוח הענק בסגנון הרטרו שהיה ב-500 עד כה. הלוח החדש יציג על מסך בגודל 7 אינץ' את מהירות הנסיעה, נתוני מחשב הדרך, מערכת השמע, הדיבורית ותיבת ההילוכים. בנוסף יוצעו ב-500 מספר אפשרויות חדשות של צבעים, חישוקים וכסאות.
את הדגם המעודכן תציג פיאט בתערוכת ז'נבה, יחד עם רמת גימור חדשה בשם "פיאט 500 קאלט". מחברת סמל"ת, יבואנית פיאט, נמסר כי המכונית צפויה להגיע לישראל ברבעון האחרון של 2014.
לדגמי פיאט בישראל -
פיאט פורסם לראשונה ב- 02.03.14
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות