דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיאט פולבאק בישראל - החל מ-229,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


בגלגול הקודם היתה זו פיאט סדיצ'י, גם היא חצי מצמד אחיות שהוליד שיתוף פעולה בין פיאט לבין יצרנית יפנית קטנה יחסית שמשתמשת בגב הפיננסי החזק של קונצרן הענק האיטלקי. לאחרונה הולידה מערכת יחסים דומה עם מאזדה (MX-5) את פיאט 124 וכעת נוחת בישראל פיאט פולבאק, גם הוא תולדה של שת"פ שכזה, עכשיו עם מיצובישי.

פיאט פולבאק

בניגוד לטרייטון לו הוא זהה, פיאט פולבאק מגיע לישראל עם תיבת הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה בלבד. הוא יוצע בשתי רמות גימור - סטייל ופרימיום. מחיר גרסת הבסיס - 229,900 שקל, זהה לזו שבמיצובישי, ואילו הפרימיום זולה יותר ב-1,000 שקלים ומחירה עומד על 241,900 שקל.
יתרון נוסף של פיאט פולבק על אחיו לבית מיצובישי הוא המנוע של הגרסה הבסיסית, שבניגוד למיצובישי שם הוא מספק 154 כ"ס ו-38.8 קג"מ (אך משיג את שיא המומנט ב-1,500 סל"ד במקום 2,500), מפיק בשתי הגרסאות 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ ממנוע 2.4 הליטרים שלו. תיבת ההילוכים כאמור אוטומטית עם חמישה הילוכים שמגיעה ישירות מרצפת ההרכבה של מיצובישי וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 11 ק"מ לליטר בעיר ו-15.1 ק"מ לליטר בשיוט.

פיאט פולבאק

רשימת האבזור של פיאט פולבאק כוללת בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים, מחשב דרך, ידית הילוכים והגה מצופים עור, ציפוי כרום לידיות הדלתות ומראות הצד, חישוקים קלים, מערכת מולטימדיה עם מסך 6.1 אינץ' ובורר מצבי ה-4X4 של מיצובישי, Super Select.

גרסת פרימיום מוסיפה לרשימה צמיגים רחבים יותר, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, ידיות להעברת הילוכים מאחורי ההגה, ריפודי עוד, חימום מושבים קדמיים וכיוון חשמלי של מושב הנהג, בקרת אקלים מפוצלת, שמשות אחוריות כהות, נעילת דיפרנציאל אחורי ומערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' ו-Waze לניווט.

פיאט פולבאק

שתי הגרסאות מקבלות אבזור בטיחות מכובד, עם בקרת יציבות לנגרר, 7 כריות אוויר, התראה על סטיה מנתיב, חישני תאורה וגשם, מצלמת רוורס ועוד.

ההשוואה המתבקשת מול מיצובישי טרייטון מראה שהגרסה הבסיסית של הפולבק מאובזרת יותר מזו הבסיסית של הטרייטון (Desert), ואף קרובה יותר לזו הבכירה (Dakar). הגרסה הבכירה מציעה אבזור רב אפילו יותר - אך נעדרת את פנסי הבי-קסנון.

פיאט פולבאק

בניגוד לסיבוב הקודם, בו מכרה פיאט ישראל את הסדיצ'י במחיר גבוה מזה של אחיו התאום וגרמה לו להיות מראה נדיר בכבישי ישראל, נראה שהפעם הפנימה סמל"ת את הלקח ומציעה חלופה לא פחות טובה מזו היפנית. בהתחשב בעובדה שהפעם אנחנו גם מדברים על פלח שוק פחות מוטה סטיגמות ויותר מוכוון עובדות מוצקות, לא נראה שמוניטין האמינות של פיאט יפגע במכירות הפולבק והוא באמת עשוי להצליח.

לדגמי פיאט בישראל - פיאט

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה