דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 2008 החדש בישראל: מ-128,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן לישראל, השיקה הבוקר (ה') את הדור השני של פיג'ו 2008 במסיבת עיתונאים דיגיטלית שנערכה באמצעות אפליקציית ZOOM. בשל המצב, גם המכירה תתבצע בשלב זה באונליין בלבד - זאת בשל העובדה שאולמות התצוגה סגורים לקבלת קהל. 


פיג'ו 2008 החדש מבוסס על פלטפורמת CMP החדשה למכוניות קטנות של קונצרן PSA, שמשמשת גם את אופל קורסה החדשה, פיג'ו 208 ו-DS3 קרוסבק. העיצוב מזכיר את זה של ה-3008 הגדול יותר, עם התאמות מתבקשות לקו העיצוב הנוכחי של היצרן. ביחס לדור היוצא, המימדים גדלו משמעותית עם תוספת של 14 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב ו-11 ס"מ לבסיס הגלגלים. נפח תא המטען גדל ב-55 ליטרים ועומד על 405 ליטרים, אך מימד הגובה קוצץ בכחצי ס"מ.

פיג'ו 2008 יוצע בישראל עם שתי יחידות הנעה בשלב זה. מנוע הטורבו-בנזין המוכר של פיג'ו, בנפח 1.2 ליטרים, מייצר 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ, ומאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש בתוך 9.1 שניות. מנוע הדיזל, בנפח 1.5 ליטרים, מייצר 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ ומאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש בתוך 9.3 שניות. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית  ולהנעה קדמית. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר בבנזין ו-26.3 ק"מ לליטר בדיזל.

רמת הגימור הבסיסית אקטיב, שתוצע עם שני המנועים, כוללת בין היתר בקרת שיוט רגילה, חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס עם תצוגת "מבט על", שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "7 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חישוקי "16 קלים ותאורת לד מלאה.

פיג'ו 2008 החדש

רמת הגימור פרימיום, שתוצע עם מנוע הבנזין בלבד, כוללת בנוסף גם לוח מחווונים דיגיטלי תלת-מימדי בגודל "10, הנעה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה, חיישני חניה מלפנים, מראה נגד סנוור, טעינה אלחוטית לסלולארי, מראות צד עם קיפול חשמלי, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים, ריפוד משולב עור וחישוקי "17. גג שמש פנוראמי יוצע בגרסה זו בתוספת של 6,000 שקלים.

גם בתחום הבטיחות ישנם הבדלים בין הגרסאות: גרסת האקטיב מצוידת ב-6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית מבוססת מצלמה, הפעילה בזיהוי רכב עד 85 קמ"ש, תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב הנסיעה, התרעת עייפות ומערכת לזיהוי תמרורים. גרסת הפרימיום מוסיפה עוד זוג כריות אוויר וכוללת בלימת חירום אוטונומית מבוססת רדאר, הפעילה עד למהירות של 140 קמ"ש ומזהה גם הולכי רגל. בנוסף כוללת המערכת גם בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת זחילה בפקקקים. ההבדלים בין מערכות הבלימה האוטונומית משפיעים גם על ציוני הריסוק של הרכב: בעוד גרסת האקטיב זכאית ל-4 כוכבי EuroNCAP בלבד, גרסת הפרימיום זכאית לציון מירבי של 5 כוכבים.

פיג'ו 2008 תא הנוסעים

פיג'ו 2008 - מחירים:

פיג'ו 2008 טורבו-בנזין אקטיב - 127,990 שקלים

פיג'ו 2008 טורבו-דיזל אקטיב - 129,990 שקלים

פיג'ו 2008 טורבו-בנזין פרימיום - 134,990 שקלים

כאמור, בשל משבר הקורונה שלא מאפשר את פתיחת אולמות התצוגה, לובינסקי תציע הליך מכירה מלא של הרכב אונליין - כולל הזמנת אביזרים, תשלום מלא וקבלת הרכב במשלוח עד הבית. המזמינים באתר יקבלו גם הנחת מזומן של 5,000 שקלים או טרייד אין במחיר מחירון או מימון מלא ללא ריבית והצמדה, עד לגובה של 130,000 שקלים. בהמשך צפויה להיפתח המכירה המקוונת גם לדגמים ומותגים נוספים של קבוצת לובינסקי.

פיג'ו 2008 2020

בנוגע לתכניות להמשך השנה, ציין דני שביט מנכ"ל לובינסקי כי משבר הקורונה טרף את הקלפים בשל השבתת פסי הייצור של החברה באירופה. השקת הגרסה החשמלית של ה-2008, יחד עם דגמים חשמליים ונטענים אחרים של הקונצרן, היתה אמורה להתקיים באמצע השנה - אך תידחה לרבעון האחרון או אפילו לרבעון הראשון של 2021. גם ה-208 החדשה תגיע ארצה רק בסוף השנה.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה