המנוע החשמלי של פיג'ו 2008 מציע הספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.8 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל-150 קמ"ש. סוללת 50 קוט"ש מעניקה ל-2008 טווח נסיעה של 320 קילומטרים בתקן ה-WLTP.
טעינת הסוללה בעמדת טעינה ביתית או ציבורית רגילה (AC) אורכת 5 שעות, ואילו עמדת טעינה מהירה (DC) מסוגלת למלא 80% מקיבולת הסוללה בתוך כ-25 דקות. שקע ביתי רגיל יטעין את הסוללה בתוך כ-22 שעות.
ה-2008 החשמלי יוצע רק ברמת הגימור הבכירה פרימיום, שכוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגת תלת-מימד, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מראה נגד סנוור, טעינה אלחוטית לסלולארי, בלם יד חשמלי, מושבים בריפוד בד משולב דמוי עור, חישוקי "17 ועוד.
מפרט אביזרי הבטיחות כולל 8 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות ומערכת לזיהוי תמרורים. גג שמש פנוראמי יוצע בתשלום נוסף של 4,000 שקלים.
בנוסף לגרסה החשמלית החדשה, תציע פיג'ו מעתה את רמת הגימור "פרימיום" גם עם מנוע הדיזל, אשר עד כה שווק בגרסת ה"אקטיב" הבסיסית בלבד. מחירה של גרסת הפרימיום-דיזל של פיג'ו 2008 יעמוד על 139,000 שקלים, גבוה ב-4,000 שקלים ממחירה של גרסת הבנזין ברמת הגימור הזהה. גג שמש פנוראמי יוצע בעלות נוספת של 6,000 שקלים. בקישור המצורף ניתן לערוך השוואה בין שתי גרסאות הדיזל.
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות