מתיחת הפנים של פיג'ו 2008 הגיעה לישראל, ואיתה גם יצאה לגמלאות באופן סופי תיבת ההילוכים הותיקה, ה-AL4. החידוש המשמעותי ב-2008 הוא יחידת ההנעה, שם קיבלה המכונית את מנוע הטורבו בנפח 1.2 ליטרים עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית - אך חידושים ישנם גם בעיצוב ובתמחור.
מבחינה חיצונית, החידוש הבולט ביותר לעין הוא הגריל הקדמי עם עיטורי הכרום, בדומה לאלו שב-208GTI. החזית הפכה אנכית במטרה לשוות ל-2008 מראה קשוח יותר, ובהתאם גם בתי הגלגלים קיבלו תפיחות וחיפויי פלסטיק. יחידות התאורה מלפנים קיבלו גוון כהה יותר, ומאחור הפנסים קיבלו את "שלושת הטפרים" מתאורת הלד שמוכרים מהדגמים האחרונים.
מתחת למכסה המנוע (שהוחלף גם הוא) ניתן למצוא את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין, בהספק של 110 כ"ס - אותו מנוע שמותקן ב-208 ובסיטרואן קקטוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית בעלת 6 הילוכים, והשילוב החדש אמנם מציג הספק מופחת ביחס לדגם היוצא - אך הודות למומנט הגבוה ולזמינות הכוח השתפרה התפוקה באופן משמעותי. פיג'ו 2008 מאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 10.3 שניות (לעומת 11.2 קודם לכן) וצריכת הדלק השתפרה מ-15.3 ל-20.8 ק"מ לליטר, על פי נתוני היצרן.
רשימת האבזור מציעה כעת אפשרות לבחירה באחת מתוך 3 גרסאות. גרסת הבסיס נקראת Active GO, והיא כוללת מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ', דיבורית בלוטות', מראות עם קיפול חשמלי, בקרת שיוט, מערכת "עצור וסע לדימום מנוע בעמידה" ומערכת מובילאיי. גרסת ה- Activeמוסיפה למפרט גם מערכת "Grip Control" - בקרת אחיזה לנסיעה בבוץ ובשלג (למרות שהרכב לא מצויד בהנעה כפולה), וכן בחישוקי "16 קלים. גרסת ה-Premium כוללת בנוסף גם "פס הגנת שטח שחור לכנף" וחישוקי "17.
פיג'ו 2008 - מחירים:פיג'ו 2008 אקטיב גו יעלה 114,900 שקל
פיג'ו 2008 אקטיב יעלה 119,900 שקל
פיג'ו 2008 פרימיום יעלה 124,900 שקל
בתקופת ההשקה, שזמנה לא נקצב, תעניק היבואנית הנחה נוספת בגובה 5,000 ש"ח - כך שמחירה ההתחלתי של פיג'ו 2008 יעמוד על 109,000 שקלים, מהזולים בסגמנט.
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ו
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות