דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 2008 מתחזק

Getting your Trinity Audio player ready...


מאז הושק הדור השני של פיג'ו 2008, לפני שנתיים בדיוק, הוא נמכר בישראל עם מנועי טורבו בנזין (1.2 ליטרים, 130 כ"ס), טורבו-דיזל (1.5 ליטרים, 130 כ"ס) או בגרסה חשמלית (136 כ"ס). כעת מצטרפת גרסה רביעית להיצע, שעושה שימוש במנוע הבנזין הקטן אך מעלה את ההספק ל-155 כ"ס בתמורה לתוספת של 8,000 שקלים למחיר הרכישה. הגרסה החדשה, שמקבלת את הכינוי GT Pack, תעלה לצרכן 157,990 שקלים.

פיג'ו 2008

מלבד התוספת להספק, שעומדת על 25 כוחות סוס, גם המומנט עלה מ-23.4 ל-24.4 קג"מ, מה שאפשר לג'יפון הקטן לשפר את התאוצה ל-100 קמ"ש מ-8.8 ל-8.1 שניות. המהירות המירבית עלתה ב-10 קמ"ש ל-208 קמ"ש ואילו צריכת הדלק ירדה מ-16.4 ל-15.8 ק"מ לליטר, לפי נתוני היצרן.
במקביל שודרגה רשימת האבזור. גרסת ה-GT Pack החדשה תכלול מסך מולטימדיה בגודל 10 אינץ' (לעומת 7 ביתר הגרסאות), תאורת אווירה, ריפוד משולב אלקנטרה וחישוקי 18 אינץ' קלים (16 או 17 ביתר הגרסאות).

אלו מצטרפים למפרט העשיר ממילא של גרסת ה-GT ליין, שכולל טעינה אלחוטית לסלולארי, גג שמש פנוראמי, תאורת לד, חיישני חניה היקפיים, לוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות בקיפול חשמלי, בלם יד חשמלי ועוד.

פיג'ו 2008

ב-3 החודשים הראשונים של 2022 עלו על כבישי ישראל כ-900 יחידות של פיג'ו 2008. מאז תחילת המכירות של הדור הנוכחי רשם ה-2008 כ-4,600 מסירות, מתוכן 74% בגרסאות הבנזין, 20% בגרסאות הדיזל ו-6% בגרסה החשמלית.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה