עוד לא הגיעו הבחירות וכבר יש מי שיורד מהארץ -
פיג'ו 206 הותיקה, שנמכרה בישראל תחת השם פיג'ו 206 ו-206 פלוס, תפסיק להימכר במחוזותינו. את ה-206 פגשנו עוד בסוף שנות ה-90, ולאורך השנים הצרפתיה הקטנה נמכרה באלפי חתיכות וזכתה להצלחה לא מבוטלת. לאחר העדרות קצרה, עם הגעת מחליפתה ה-207, חזרה ה-206 בתוספת הפלוס ותומחרה במחיר עממי יותר מהאחות החדשה. במהלך השנתיים האחרונות ירדו מחירי ה-206 באופן עקבי: ביום ההשקה תומחרה המכונית ב-80 אלף שקל, מחיר תחרותי באותם ימים. תוך שבועות בודדים ירד המחיר ל-70 אלף במסגרת מבצעי השופרסל, מחיר שהפך לרשמי בשנה האחרונה. המבצעים של החודשים האחרונים הורידו את הסכום ב-5,000 שקלים נוספים, אך הציבור הצביע ברגליים ובימים אלו עצרה היבואנית את השיווק באופן סופי. יחד עם ה-206+ נעלמה מהשוק גם ה-207 שהוחלפה לאחרונה על ידי ה-208 הדנדשה. מי שבכל זאת יתעקש לחפש פיג'ו 206 חדשה יוכל למצוא אותה באיראן שם היא עדיין מיוצרת לצידה של פיג'ו 405.
סיטרואן C4. מהבודדות שלא התייקרו / צילום: אוריאל כהן. בכותרת: אור גרוספרסום מחירוני פיג'ו וסיטרואן חושף עליות מחירים גם בדגמים אחרים של המותגים הצרפתיים. מחירי ה-107 הקטנטנה עלו בכ-1,500 שקל. מכונית המנהלים פיג'ו 508 התייקרה ב- 4,500 שקל ומחירה יחל ב-169,900 שקל. המיניוואן פיג'ו 5008 הוסיף למחירו 1,500 שקל ומחירו יחל מ-169,990 שקל, ואפילו פיג'ו פרטנר המסחרית התייקרה ב-5,000 שקל. מחירי הרכבים שאך זה עתה נחתו בארץ (208 ו-301) לא השתנו.
בסיטרואן המצב דומה. C1 רשמה עליית מחיר של 1,500 שקל. הסופר מיני סיטרואן C3 התייקרה בפער שבין 1,000 ל-2,000 שקל בהתאם לגרסה. גם C4 גרנד פיקאסו, המיניוואן של סיטרואן, רשם התייקרות דומה. סיטרואן C5, מכונית המנהלים הצרפתית שנבחרה גם כרכב של שרי הממשלה, התייקרה ב-2,500 שקל בכל גרסאותיה. באופן מפתיע, המכונית המשפחתית של החברה סיטרואן C4 שמרה על מחיריה ולא התייקרה.
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ולדגמי סיטרואן בישראל -
סיטרואן פורסם לראשונה ב- 20.01.13
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות